Honda VT500E
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3365
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3365
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
Geloof dat die niet bestaat Gerrit,ik heb een Haynes waar ook de Ascot behandeld wordt en een fabrieksmanual voor de Vt 500 maar beide in Engels. Een Duitse bestaat er ook van.Die fabrieksmanual heb ik ergens gedownload..
Misschien is er een Nederlandse Peters manual maar ik ben em nooit tegengekomen.
Mzzllss,Rob.
Misschien is er een Nederlandse Peters manual maar ik ben em nooit tegengekomen.
Mzzllss,Rob.
Fuel is what I burn!
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7197
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
Helaas heb je gelijk Rob, een NL versie bestaat er niet.2strokerob schreef:Geloof dat die niet bestaat Gerrit,ik heb een Haynes waar ook de Ascot behandeld wordt en een fabrieksmanual voor de Vt 500 maar beide in Engels. Een Duitse bestaat er ook van.Die fabrieksmanual heb ik ergens gedownload..
Misschien is er een Nederlandse Peters manual maar ik ben em nooit tegengekomen.
Mzzllss,Rob.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
De startmotor kwam gisteren binnen,met dank aan motorsloperij Gosse Bergsma,en binnen een half uurtje was hij gemonteerd. En voila,starten,zowel koud als met warme motor.De startmotor draait ook sneller rond en maakt iets minder lawaai.Ook de carbs afgesteld.
Omdat ik toch bezig was, en nieuwsgierig,heb ik de oude uit elkaar gehaald. Ik kwam al stukjes koper tegen die er uit vielen,en die bleken van de contactvlakken van de rotor afgebroken te zijn.Waarschijnlijk waren deze al te veel versleten en geleidden ze niet genoeg meer of zo. En waren de nieuwe nog niet ingelopen koolborstels net te veel van het goeie.
Iig kan ik nu ook tanken bij een tankstation waar ze geen koffie hebben.
Allen die hebben meegedacht bedankt,en tot ziens....
Gr Redman
Omdat ik toch bezig was, en nieuwsgierig,heb ik de oude uit elkaar gehaald. Ik kwam al stukjes koper tegen die er uit vielen,en die bleken van de contactvlakken van de rotor afgebroken te zijn.Waarschijnlijk waren deze al te veel versleten en geleidden ze niet genoeg meer of zo. En waren de nieuwe nog niet ingelopen koolborstels net te veel van het goeie.
Iig kan ik nu ook tanken bij een tankstation waar ze geen koffie hebben.
Allen die hebben meegedacht bedankt,en tot ziens....
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3365
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
De huidige startmotor krijgt nu probleempjes,en moet er dus onderuit.Gelukkig heb ik de andere opnieuw gesoldeerd en schoongemaakt,dus reserve.Nu maar hopen dat ik eea voor zondag in orde krijg want ik wil wel weer eens naar de Ratbikeday....Anders maar duwen
Gr Redman
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......