even voorstellen

Nieuws, aankondigingen en andere berichten

Moderators: Goos, Woody, Teevee

nachtmerrie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 807
Lid geworden op: vr mar 28, 2008 8:24 pm
Locatie: Brabant

Bericht door nachtmerrie » zo feb 22, 2009 8:33 pm

Redpigeon schreef:Ik ken maar 1 Ra(d)t
En zo is ta, en nie anders. Of nie Berend B. uit Z. :twisted:

Groetjes Marie.
Nightmare at the darkside off the moon

Gebruikersavatar
VFRat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 7
Lid geworden op: di jul 17, 2007 12:19 pm
Locatie: ver weg in Drenthe

Voorstelling?

Bericht door VFRat » zo feb 22, 2009 10:43 pm

2strokerob schreef:Klopt allemaal lui en sinds kort woont hij in Gieten..was er niet bij met de sigaretten Wim,maar die lust hij ook :lol:
Maar weer terug op Rat zijn topic.. danzal eens kijken of ik Maarten zijn voorstelling terug kan vinden.
MZlllss,Rob.
eh, nee Rob een voorstelling op dit forum zul je niet vinden. Ben zowel in 2007 als 2008 wel op DHR en het wintertreffen geweest wat ik overigens erg leuk vond. Kzal me maar ff op het forum voorstellen dan.......mzlssss
.....use the V-force

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Re: Voorstelling?

Bericht door mania » ma feb 23, 2009 1:14 pm

VFRat schreef:
2strokerob schreef:Klopt allemaal lui en sinds kort woont hij in Gieten..was er niet bij met de sigaretten Wim,maar die lust hij ook :lol:
Maar weer terug op Rat zijn topic.. danzal eens kijken of ik Maarten zijn voorstelling terug kan vinden.
MZlllss,Rob.
eh, nee Rob een voorstelling op dit forum zul je niet vinden. Ben zowel in 2007 als 2008 wel op DHR en het wintertreffen geweest wat ik overigens erg leuk vond. Kzal me maar ff op het forum voorstellen dan.......mzlssss
ik ken jou wel denk ik, jij bent toch die gestoorde die maar ee paar keer per jaar op een treffen mee mag van rob, omdat je anders niet meer te houden bent ;D
't zal allemaal wel.........

Plaats reactie