rats in omgeving Zwolle?

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

dreadrat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 35
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 6:56 pm
Locatie: Zwolle

rats in omgeving Zwolle?

Bericht door dreadrat » wo dec 12, 2007 6:18 pm

Ik kom eerlijk gezegd niet zo heel veel Rats tegen, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze er niet zijn in de omgeving Zwolle.

iemand??

Wel deze week een Guzzi tegen een boom zien staan die er wel erg rat uit zag...Weet niet of dit nu de bedoeling was of dat de brandweer die bezig was de weg schoon te spuiten deze nu net uit de gracht had gevist.

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » do dec 13, 2007 6:20 am

kan me voorstellen waarom iemand zo'n ding de gracht in mietert......

groetjes Captain Krimson
tevens groeten van een grinnikende King Hulsson.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » do dec 13, 2007 6:36 am

Het was toch niet de jouwe? :D
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

smokey
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 67
Lid geworden op: di aug 21, 2007 7:59 pm
Locatie: heino

Bericht door smokey » do dec 13, 2007 6:37 pm

ja hoor hier een rat uit heino, is toch redelijk dicht bij zwolle of niet dan,maar meer zou ik er zo in de buurt ook niet weten.
mzzls
hey ho lets go

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » vr dec 14, 2007 6:19 pm

Captain Krimson schreef:kan me voorstellen waarom iemand zo'n ding de gracht in mietert......

groetjes Captain Krimson
tevens groeten van een grinnikende King Hulsson.....
Zeg, foei! Ga je mond spoelen!

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » ma dec 17, 2007 1:34 pm

Captain Krimson schreef:kan me voorstellen waarom iemand zo'n ding de gracht in mietert......

groetjes Captain Krimson
tevens groeten van een grinnikende King Hulsson.....
Ik hoor Mrs Wooten ergens ver weg....en ze klinkt niet blij.....!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Riko
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 33
Lid geworden op: za jan 20, 2007 1:01 am

Bericht door Riko » ma jan 21, 2008 8:31 pm

Ja hoor, in Zwolle zijn ook rats zat. Twee in de AA-landen en vier in Assendorp. Meer misschien ook nog wel maar deze ken ik.

Lees net je eerste post en zie dat twee van die vier in Assendorp van jou zijn. Ik ben praktisch je buurman en loop elke dag langs je kawa.

dreadrat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 35
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 6:56 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door dreadrat » di jan 22, 2008 9:28 am

ik heb er nu inmiddels nog maar 1 (alleen de Kawa dus)
maar de andere 2 in assendorp? Heb ik dan de jouwe nog nooit gezien?
wat rijd je dan?

Riko
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 33
Lid geworden op: za jan 20, 2007 1:01 am

Bericht door Riko » di jan 22, 2008 12:08 pm

In de Lindestraat stond altijd een verratte Bol d'Or, of ben ik nu in de war en was dat jouw vorige motor? Ik woonde eerst ook aan de Molenweg alleen andere kant van Assendorper. Verratte oude CB. Woon nu sinds een paar weken boven de slijter bij jou om de hoek. Mijn rat is ook sinds ongeveer dezelfde tijd weer eens overleden. Ik ben nu bezig een GSX550 te kopen en die binnenkort te ratten.

In de Wipstrik rijdt nog een geducktapte GSX750 en in de AA-landen een matzwarte BMW K100 en een Kawa Ninja. Ook staat er bij mij achter aan de Assendorperdijk vaak een verratte CB400f. Dat ding dat uit de gracht gevist lijkt is gewoon een Moto Guzzi V50 Nato, die horen er zo uit te zien en is volgens mij van iemand die in die woonboot woont.

dreadrat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 35
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 6:56 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door dreadrat » di jan 22, 2008 5:24 pm

Ik heb nooit een Bol d'or gehad (en zal er waarschijnlijk ook nooit een hebben)
Ik weet wel dat er iemand bij jou om de hoek woont die een oude CB heeft. ontzettend cool ding in mijn beleving (hij rijdt er volgens mij bijna nooit op)
Sporadisch kom ik er eens een tegen in Zwolle, maar er blijken er dus meer te zijn.
Binnenkort maar es ff meeten dan :-)

Oh ja en die guzzi die jij bedoeld staat een stuk verderop bij die woonboten idd. degene die ik bedoelde hebben ze bij de fontein eruit gevist.

Riko
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 33
Lid geworden op: za jan 20, 2007 1:01 am

Bericht door Riko » di jan 22, 2008 8:08 pm

Ik heb samen met twee vrienden van me een nep ratbikeclubje opgericht. We hebben sinds een paar maand een verversing van ons motorpark gehad gezien al onze motoren letterlijk uit elkaar begonnen te vallen, op zo'n manier dat ze het gewoon écht niet meer deden.

Heb wel een paar foto's van onze vorige motoren waar we toch echt wel elke dag mee door Zwolle knalden.

Afbeelding
Van Mark, één van de jongens in de AA-landen

Afbeelding
De mijne die recentelijk is overleden

Nu kan ik die van Floris niet vinden, maar ik heb nog wel een totaalshotje van bij ons achter. Helaas een beetje aan de grote kant:
Afbeelding

dreadrat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 35
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 6:56 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door dreadrat » di jan 22, 2008 9:23 pm

ah so...ik heb de foto's al eens op jullie site zien staan ja.
ziet er te gek uit hoor...
De Kawa biljft angstvallig alles bij elkaar houden dus hele kluwens ty-wraps zijn nog niet nodig (al heb ik er wel een stuk of wat achter de buddy liggen)

enneh verstandige keuze om boven de slijter te gaan wonen?

Riko
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 33
Lid geworden op: za jan 20, 2007 1:01 am

Bericht door Riko » di jan 22, 2008 10:07 pm

Volgens mij is het voor jou praktisch net zo ver naar de slijter, heb er in ieder geval nog geen spijt van. Wat is er trouwens met je DR gebeurd? Zie 'm niet meer staan.

Onze rats vallen na een tijdje wel steeds uit elkaar ja, we hebben ook geen geld om die krengen redelijk te onderhouden. Moet allemaal met een studentenbudget en er moet ook gewoon gezellig gezopen kunnen worden. Die Kawa van jou ziet er nog oké uit, geen dikke oliesporen of iets dergelijks, wel leuk verbouwd. Moet ik met mijn nieuwe nog doen.

dreadrat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 35
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 6:56 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door dreadrat » do feb 28, 2008 5:12 pm

ja ik heb jouw bak inderdaad zien staan...
ziet er nu al te gek uit. Ben wel benieuwd wat er mee gaat gebeuren.

Ach en met een studentenbudget is het toch prima te doen.???
daarvoor rijd je op een rat toch?

De DR heb ik verkocht, ik deed er toch eigenlijk niets mee en stond redelijk in de weg.
paar onderdelen eraf gehaald en toen weggedaan.

De Kawa blijft verbazingwekkend goed, afgezien van wat dingen die er spontaan afdonderen, zoals kentekenplaten en knipperlichten e.d.
maar ja dat soort dingen zijn goedkoop op te lossen door een lasapparaat en ducktape.

Gebruikersavatar
de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1589
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:13 pm
Locatie: Tussen hemel en aarde..... (B)
Contacteer:

Bericht door de vlieger » do feb 28, 2008 8:28 pm

geen zorgen jongens, iedereen is als student zo begonnen... oooo, mooi was die tijd .... Boll d'Or ratbike..... feestjes.... enkel het weer om over na te denken..... :roll: f*ck, ik klink als m'n vader.....
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

Plaats reactie