hij staat 75 op kenteken geloof ik..
en ja zon 2 liter zal wel gaan ja.. maarjaaaa student en geld en te veel hobbys enzo he , ben blij met m'n 1200je op LPG
vandaag nog ff het interieur in de rooie menie gezet, en nog ff wat op nieuw geschuurd/geplamuurt aan de buitenkant, morgen met een fijnere roller een iets strakkere laag matzwart er op zetten!
Heb ook nog ff m'n dakrekje in de hammerite hamerslag gezet, ziet er ook weer vet uit zo!
....
Als de Slopel Krotsa weg is....
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Op zoek naar CAD-tekenaar of Designer? roelscheffers.nl
Op zoek naar CAD-tekenaar of Designer? roelscheffers.nl
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2892
- Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
- Locatie: ergens langs de Rijn
2strokerob schreef:Modderfokkers...hij heeft het gewoon gedaan...ziet er nog netjes uit ook leuk..kenteken FF is trouwens behoorlijk oud '74-'75? Heb ooit een coupeetje gehad met AM in het midden was '73 en toen een van de oudste Ctjes nog rijdend...
Jammer dat het een 1200tje is ...rijdt best lekker maar een 2 liter is gewoon zo bruut te rijden en ja gevaarlijk....voor rijbewijs
MZllllss,Rob.
Heb er ook een paar gehad 2x een 1200 en een 1600 waar ik wilde plannen mee had,
die van mij waren iets jonger, met de knipperlichten naast de koplampen,
en korte schakelpook.
Heb ook nog een 2-liter ascona gehad in 200 uitvoering met een echte Rally motor erin,
afgedraaid vliegwiel dubbele webers erop, maar ik had er geen getragbak erachter, wat me nogal eens een v-bak koste
gespannfahrer
Redpigeon schreef:2strokerob schreef:Modderfokkers...hij heeft het gewoon gedaan...ziet er nog netjes uit ook leuk..kenteken FF is trouwens behoorlijk oud '74-'75? Heb ooit een coupeetje gehad met AM in het midden was '73 en toen een van de oudste Ctjes nog rijdend...
Jammer dat het een 1200tje is ...rijdt best lekker maar een 2 liter is gewoon zo bruut te rijden en ja gevaarlijk....voor rijbewijs
MZllllss,Rob.
Heb er ook een paar gehad 2x een 1200 en een 1600 waar ik wilde plannen mee had,
die van mij waren iets jonger, met de knipperlichten naast de koplampen,
en korte schakelpook.
Heb ook nog een 2-liter ascona gehad in 200 uitvoering met een echte Rally motor erin,
afgedraaid vliegwiel dubbele webers erop, maar ik had er geen getragbak erachter, wat me nogal eens een v-bak koste
er was ook eens een keer zoiets als dat er geen olie meer in zat ofzo, ik weet het niet meer zeker......
Groeten Eline-fasteddie.
thanx!
hier nog een gave foto, en ja! hij zit ook echt zo strak in de lak! en dat met een roller
hier nog een gave foto, en ja! hij zit ook echt zo strak in de lak! en dat met een roller
Op zoek naar CAD-tekenaar of Designer? roelscheffers.nl