Honda GL 1200 Goldwing
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
Honda GL 1200 Goldwing
Mijn rat wing is te koop. Hij is pas een beetje rat dus nog genoeg aan te knutselen. Technisch is de motor tip top. Uitlaten keihard, accu nieuw, startmotor gereviseerd vorig jaar en twee jaar gelden van complete nieuwe remleidingen, schijven en blokken voorzien. 3 motoren is gewoon te veel vandaar dat deze weg mag. Eerste foto is al even geleden. Meer foto's kunnen gemaild worden.
voor vragen: erikvanpruissen "apeding" gmail
Prijs is € 1000,-
[/img]
voor vragen: erikvanpruissen "apeding" gmail
Prijs is € 1000,-
[/img]
Water is pas lekker nadat het door een brouwerij is gegaan
-
- Bezoek Rat
Hoi,
De banden zitten er nu 2 jaar onder maar ik rijd nog geen 1000km per jaar met deze motor. Dus die zijn nog prima in orde.
Km. stand moet ik straks even kijken. Maar het is een Goldwing die is gemaakt voor heeeel veeeeel km. Ik geloof nu iets boven een ton.
Ik heb er ook een aanhanger bij te koop. (voor achter de motor, niet om de motor op te vervoeren. Klassiek ding. Maar dan wordt de motor wel wat duurder. Die aanhanger is vrij gewild heb ik gemerkt.
De banden zitten er nu 2 jaar onder maar ik rijd nog geen 1000km per jaar met deze motor. Dus die zijn nog prima in orde.
Km. stand moet ik straks even kijken. Maar het is een Goldwing die is gemaakt voor heeeel veeeeel km. Ik geloof nu iets boven een ton.
Ik heb er ook een aanhanger bij te koop. (voor achter de motor, niet om de motor op te vervoeren. Klassiek ding. Maar dan wordt de motor wel wat duurder. Die aanhanger is vrij gewild heb ik gemerkt.
-
- Bezoek Rat
Nee, ik kan er dan waarschijnlijk op 16 april niet bij zijn. Dat is wel effe een dingetje hoor. Da's de leukste rit van het jaar.
Ik ben zelfs in staat om speciaal voor die dag een Wing te lenen/huren/stelen of op een andere manier te zorgen dat ik die dag een Wing onder mijn kont heb.
Ik ben zelfs in staat om speciaal voor die dag een Wing te lenen/huren/stelen of op een andere manier te zorgen dat ik die dag een Wing onder mijn kont heb.
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
moet je eens informeren op het goldwingforum/ zullen best wel mensen zijn met 2 goldwings of die niet kunnen? maar de kans is klein dat ze hem uitlenen dan heb je op dit forum toch meer kans met lenen, maar dan weer helaas geen goldwing...ErikDD schreef:Nee, ik kan er dan waarschijnlijk op 16 april niet bij zijn. Dat is wel effe een dingetje hoor. Da's de leukste rit van het jaar.
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...