Honda VT500E
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3363
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
Honda VT500E
Vanwege aanschaf Beemer nu fietsje over en dus te koop.
Honda VT500E uit 1983, ideaal voor te veratten of wat dan ook.
Banden en remmen in goede staat en rijdend.
Voorvorkeerringen zijn lek maar heb er wel nieuwe bij.
Speciaal vast prijsje voor Rataplanners:200 euro!
Honda VT500E uit 1983, ideaal voor te veratten of wat dan ook.
Banden en remmen in goede staat en rijdend.
Voorvorkeerringen zijn lek maar heb er wel nieuwe bij.
Speciaal vast prijsje voor Rataplanners:200 euro!
Fuel is what I burn!
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3363
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
Zo,net terug van Rob met de VT 500 die vanaf nu de achterhoek en omstreken onveilig gaat maken.
Eerste probleem is de startmotor die onderweg al problemen gaf door te veel stroom op te eisen voor zichzelf.Maar duwen ging ook
Rob en Thea bedankt voor de hartelijke ontvangst en de VT maakt me weer helemaal happy(want weer lekker sleutelen)
Gr Redman
Eerste probleem is de startmotor die onderweg al problemen gaf door te veel stroom op te eisen voor zichzelf.Maar duwen ging ook
Rob en Thea bedankt voor de hartelijke ontvangst en de VT maakt me weer helemaal happy(want weer lekker sleutelen)
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3363
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
zo,voorvokkeerringen vervangen van de VT,maar nu kraakt de rem een beetje.terwijl die niet uit elkaar is geweest
Misschien dat alles zich resetten moet want het is een zwevende inwendige schijf geloof ik.
Morgen de startmotor onderhanden nemen,en dan zien we wel wat we nog meer doen.
Gr Redman
Misschien dat alles zich resetten moet want het is een zwevende inwendige schijf geloof ik.
Morgen de startmotor onderhanden nemen,en dan zien we wel wat we nog meer doen.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3363
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
startmotor eruitgepeuterd.en gedemonteerd.Na alle stof eruit gegooid te hebben zie ik 4 koolborstels ,VIER ? ik heb er 2 besteld grrmblhl....
Nog maar bestellinkje naar Roukema en die krengen kosten ook nog eens 18 euri's per stuk.Diefstal is het.....
Maar ze moeten er in,dus maar weer paar daagjes wachten.
Kan ik intussen de soldeerbout opzoeken die altijd als ik hem nodig heb onvindbaar is.
De rotor intussen doorgemeten en daar mankeert gelukkig niks aan.
Wordt vervolgd.
Gr Redman.
Nog maar bestellinkje naar Roukema en die krengen kosten ook nog eens 18 euri's per stuk.Diefstal is het.....
Maar ze moeten er in,dus maar weer paar daagjes wachten.
Kan ik intussen de soldeerbout opzoeken die altijd als ik hem nodig heb onvindbaar is.
De rotor intussen doorgemeten en daar mankeert gelukkig niks aan.
Wordt vervolgd.
Gr Redman.
Tsja, dat is mien ok wat.......
bestelling van Roukema weer snel binnen en meteen aan de slag.De koolborstels gesoldeerd en de nieuwe zijn 2 keer zo lang.Dan kom ik vingers te kort om alle vier koolborstels tegelijk op de plaats te manoeuvreren tegen de veerdruk in, maar het lukt na enig vloekwerk,en na testen met de acculader draait de startmotor als een tierelier.Nog snel ff inbouwen....niet dus want hij past niet meer.Wat ik ook probeer,de startmotor wil niet op zijn oude plek terug.
Hoe deed ik dat ook alweer.
Ships,de uitlaat die met de demontage kon blijven zitten zit nu ineens als een bunker aan het strand van Normandië in de weg.Oei , als de moeren van de uitlaatbocht maar niet te vast zitten,maar dat valt gelukkig mee en na enig gevrot en gefriemel glijdt de startmotor op zijn plek. Alle koelwaterleidingen,de uitlaatbocht en schakelpedaal en beschermkap weer gemonteerd,en dan is het wel erg donker geworden.Bij daglicht maar weer verder met het vullen van de benodigde sappen en zo.
Gr Redman
Hoe deed ik dat ook alweer.
Ships,de uitlaat die met de demontage kon blijven zitten zit nu ineens als een bunker aan het strand van Normandië in de weg.Oei , als de moeren van de uitlaatbocht maar niet te vast zitten,maar dat valt gelukkig mee en na enig gevrot en gefriemel glijdt de startmotor op zijn plek. Alle koelwaterleidingen,de uitlaatbocht en schakelpedaal en beschermkap weer gemonteerd,en dan is het wel erg donker geworden.Bij daglicht maar weer verder met het vullen van de benodigde sappen en zo.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......