eerste keer met een zijspan...
Moderators: Goos, Woody, Teevee
eerste keer met een zijspan...
heb voor het eerst met een zijspan gereden.
een mooie ervaring, mooier dan ik had verwacht!
en direct ook maar een aanhanger erachter.
ding was in totaal 5 meter lang,
ding is van de moeder van een maat van mij en moest een ander onderkomen hebben.
heb er meer dan 3 kwartier meegereden en ik was half verkrampt toen we over waren.. best vermoeiend, als je het niet gewend bent.
ff een foto:
ps: hij staat te koop!
dacht iets rond de 14.000 euro
een mooie ervaring, mooier dan ik had verwacht!
en direct ook maar een aanhanger erachter.
ding was in totaal 5 meter lang,
ding is van de moeder van een maat van mij en moest een ander onderkomen hebben.
heb er meer dan 3 kwartier meegereden en ik was half verkrampt toen we over waren.. best vermoeiend, als je het niet gewend bent.
ff een foto:
ps: hij staat te koop!
dacht iets rond de 14.000 euro
groeten uit mooi Dedemsvaart....
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Maar als je nooit zijspanles heb gehad, is het zeer knap dat je de combinatie in een keer onder controle hebt. Zeker als je dan meteen 3 kwartier rustig kan rijden.
Bij mij ging het eerste flauwe bochtje naar rechts toch echt niet zo soepel. Na een half lesuur zijspanrijden had ik het gelukkig al snel onder controle.
Bij mij ging het eerste flauwe bochtje naar rechts toch echt niet zo soepel. Na een half lesuur zijspanrijden had ik het gelukkig al snel onder controle.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
inderdaad, soepel is wel wat anders, en het is behoorlijk wennen.rADt schreef:Maar als je nooit zijspanles heb gehad, is het zeer knap dat je de combinatie in een keer onder controle hebt. Zeker als je dan meteen 3 kwartier rustig kan rijden.
en der obergefreiter, zeker leuk, zo'n driewieler!
(of 5 wieler in dit geval)[/quote]
groeten uit mooi Dedemsvaart....
-
- Bezoek Rat
De flinke dosis lef zit volgens mij voornamelijk bij de eigenaar van het span......Teevee schreef:Zonder les of ervaring met zo'n combinatie de weg op
Moet toegeven, je hebt wel lef. Je zou echt niet de eerste zijn die in de eerste rechterbocht vol linksaf gaat met alle gevolgen van dien.
Stop making sense