ff voorstellen

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » do okt 01, 2009 4:13 pm

ooooooo ja zeg dat dan
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

mizz black
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr sep 18, 2009 11:51 pm
Locatie: zjeleeen

Bericht door mizz black » vr okt 02, 2009 10:03 am

angel schreef:Welkom Lotte, en luisteren naar het mannelijk geslacht doe ik ook bijna nooit
:D enkel als het me uitkomt :D .
zien we je bij de kleppen????????
nee ik houd niet zo van koud en regen ,erg he! ben meer van het mooie weer zwarte en kou gaan niet samen :lol:
cute but viscious

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » di okt 06, 2009 1:36 am

je gelooft het niet (of wel , maakt mij het ook uit ) belt ze (m.b.) me op dat ze aangereden is . weer zo'n blinde autodebielist met de uitspraak : ik had u niet gezien :evil: . gelukkig dit keer met de auto en bleef de schade beperkt tot blik (wel wrang als je op kontrole moet voor nasleep van vorige aanrijding)

snap je dan dat als ik zo'n berichtje als dit lees : http://www.telegraaf.nl/binnenland/4999 ... tor__.html , ik zoiets heb van : ha, die gast heeft gruwelijk mazzel gehad dat die achterop komers wel hun ogen open hadden . (maar eigenlijk diep in mijn hart denk van: geef die gast een medaille , hij heeft gruwelijk wraak genomen, hij geen schram en 6 van die koekblikken in de vernieling :twisted: :twisted: :twisted: ) ?
camperproleet

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » di okt 06, 2009 1:53 am

nog zo'n berichtje, ok , het is redelijk cru , maar volgens mij belt die gast niet meer handsfree en ziet ie dus (en heeft zijn handen vrij om te reageren) wat er voor hem gebeurt .
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5000 ... ist__.html
camperproleet

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » di okt 06, 2009 7:22 am

der obergefreiter schreef:je gelooft het niet (of wel , maakt mij het ook uit ) belt ze (m.b.) me op dat ze aangereden is.
Oeps, da's balen !
Olive is the New Black

Plaats reactie