je mot toch wat...
Moderators: Goos, Woody, Teevee
De pakjesdienst kwam langs:
Hoera! Het tweedehands kuipdeel voor Car d'r Honda!
Even de bestickering verwijderen met behulp van de föhn:
Blijft de lijm zitten...
Het uiteindelijke resultaat (de andere sticker ging er makkelijker vanaf, de lijm ging mee):
Nu nog monteren....
Hoera! Het tweedehands kuipdeel voor Car d'r Honda!
Even de bestickering verwijderen met behulp van de föhn:
Blijft de lijm zitten...
Het uiteindelijke resultaat (de andere sticker ging er makkelijker vanaf, de lijm ging mee):
Nu nog monteren....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Chopper updeet: electrisch probleemke opgelost. Nu nog een dim/grootlichtschakelaar en de aan/uit knop ergens plaatsen.
Een heus Honda-kontaktslot komt er ook nog op, later. De snelheidsmeter moet nog een plaatsje vinden en oja, zadel...(tie-raps?) ducktail komt niet terug...en ik wil er nog een vetvanger op zetten zodat die bende niet overal heen geslingerd wordt... en de tank mot er nog op...zou morgenmiddag wel eens min of meer rijdend kunnen zijn...of vrijdag....
Ben bang dat Spankeren op de CX aangedaan gaat worden. De Chopperstyle-dag van 10 sept gaat gehaald worden!
Als ik 'm aan de praat krijg......
Een heus Honda-kontaktslot komt er ook nog op, later. De snelheidsmeter moet nog een plaatsje vinden en oja, zadel...(tie-raps?) ducktail komt niet terug...en ik wil er nog een vetvanger op zetten zodat die bende niet overal heen geslingerd wordt... en de tank mot er nog op...zou morgenmiddag wel eens min of meer rijdend kunnen zijn...of vrijdag....
Ben bang dat Spankeren op de CX aangedaan gaat worden. De Chopperstyle-dag van 10 sept gaat gehaald worden!
Als ik 'm aan de praat krijg......
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Gisteren heel blij geworden: na enig aandringen dmv een auto-accu startte de chopper zowaar! En draait mooi rond, hapert niet bij gas geven.
Terwijl de carb's zijn voorzien van K&N filters en grotere sproeiers, verder niets aan verandert.
Vandaag nog even de verlichting doen en het panzadel, foto's maken en dan kan er gereden worden!
Ben benieuwd hoe dat nou rijdt, zo'n lange onderuit gezette voorvork....
Terwijl de carb's zijn voorzien van K&N filters en grotere sproeiers, verder niets aan verandert.
Vandaag nog even de verlichting doen en het panzadel, foto's maken en dan kan er gereden worden!
Ben benieuwd hoe dat nou rijdt, zo'n lange onderuit gezette voorvork....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Gisteren zowaar op de chopper een rondje gereden! Starten dmv van remmenreiniger, accu doet het niet zo goed meer, maar dan één trap en lopen.
Huidige staat van het geval:
Tijdens proefritje ervaren:
dat bochten maken reuze meevalt, er is geen sprake van 'de bocht invallen' en de bodemvrijheid is redelijk. De snelheidsmeter doet het niet. Spiegels staan vrij ver naar buiten en dat is best wennen. Carbs moeten afgesteld worden...hoewel er K&N filters opzitten, die dus meer vermogen tot gevolg zouden moeten hebben, wordt dat deels weer teniet gedaan door de Herriemaster-uitllaat.
Met ducktape een Honda-snelheidsmeter erop gezet, dinsdag weer ritje.
Huidige staat van het geval:
Tijdens proefritje ervaren:
dat bochten maken reuze meevalt, er is geen sprake van 'de bocht invallen' en de bodemvrijheid is redelijk. De snelheidsmeter doet het niet. Spiegels staan vrij ver naar buiten en dat is best wennen. Carbs moeten afgesteld worden...hoewel er K&N filters opzitten, die dus meer vermogen tot gevolg zouden moeten hebben, wordt dat deels weer teniet gedaan door de Herriemaster-uitllaat.
Met ducktape een Honda-snelheidsmeter erop gezet, dinsdag weer ritje.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7196
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
leuk masjien.
wat betreft K&N: zonder afstelling en zeker icm open uitlaat geven deze ZEKER niet meer vermogen, eerder een (veel) te arm mengsel. begin eens met 10% grotere hoofdsproeiers en indien mogelijk de naalden 1 standje hoger. Van wat ik her en der gelezen heb is dat een goede basis om te beginnen> Ik heb er zelf nog 0,0 ervaring mee moet ik zeggen. Met muis zal ik er waarschijnlijk ook nog aan moeten geloven en dat is het enige van de hele bouw waar ik tegenop zie
wat betreft K&N: zonder afstelling en zeker icm open uitlaat geven deze ZEKER niet meer vermogen, eerder een (veel) te arm mengsel. begin eens met 10% grotere hoofdsproeiers en indien mogelijk de naalden 1 standje hoger. Van wat ik her en der gelezen heb is dat een goede basis om te beginnen> Ik heb er zelf nog 0,0 ervaring mee moet ik zeggen. Met muis zal ik er waarschijnlijk ook nog aan moeten geloven en dat is het enige van de hele bouw waar ik tegenop zie
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Ik heb er al grotere sproeiers ingezet, anders had het ding niet eens gestart ben ik bang...woensdagavond had ik 'm voor het eerst gestart, met behulp van de auto-accu van Suzuki z'n Volvo, die effe kwam buurten.
Dinsdag weer rijden, naar de motorzaak, voor synchronisatie, afstelling en eventueel Dynajet. En het balhoofd moet even nagekeken worden, maar dat kan morgen.
Dinsdag weer rijden, naar de motorzaak, voor synchronisatie, afstelling en eventueel Dynajet. En het balhoofd moet even nagekeken worden, maar dat kan morgen.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Gisteren het geval op de Dynojet gezet. Na de eerste run: te grote sproeiers...carbs eraf gehaald, sproeiers van 144 naar 126, zooi weer monteren, ging beter.
Na afloop run: olieplasje onder het blok..... van de uitlaatkransen is er één heel, twee gebroken, ééntje voor de helft aanwezig en zit aan één (inbus)bout vast... hoe verzin het het überhaupt om inbusbouten te gebruiken om de uitlaat vast te zetten...
Wat er nog meer loos is: niet de km-teller of de kabel zijn stuk, nee, de aandrijver op de as van het voorwiel doet het niet meer....
Ik heb wel andere liggen, maar die zijn van Honda's en passen niet op een Suzuki-voorwiel...
Blok verbruikt ietsje olie, te oordelen aan de mistbank achter de motor na de run...
En terug naar huis bijna geschept door een blinde vink die mij geen voorrang gaf...want keek mijn kant niet op... rij ik met licht aan op een herriebak...helpt dat nog niet...zucht...toch maar eens een flinke toeter aanschaffen...
Kortom, ben nog 'even' bezig...ontsteking op tijd zetten, carbs synchroniseren, uitlaat goed vast zetten, snelheidsmeter, toeter, zadel scharnierend vastzetten en dan later eens wat munitiekisten eraan plakken.
Na afloop run: olieplasje onder het blok..... van de uitlaatkransen is er één heel, twee gebroken, ééntje voor de helft aanwezig en zit aan één (inbus)bout vast... hoe verzin het het überhaupt om inbusbouten te gebruiken om de uitlaat vast te zetten...
Wat er nog meer loos is: niet de km-teller of de kabel zijn stuk, nee, de aandrijver op de as van het voorwiel doet het niet meer....
Ik heb wel andere liggen, maar die zijn van Honda's en passen niet op een Suzuki-voorwiel...
Blok verbruikt ietsje olie, te oordelen aan de mistbank achter de motor na de run...
En terug naar huis bijna geschept door een blinde vink die mij geen voorrang gaf...want keek mijn kant niet op... rij ik met licht aan op een herriebak...helpt dat nog niet...zucht...toch maar eens een flinke toeter aanschaffen...
Kortom, ben nog 'even' bezig...ontsteking op tijd zetten, carbs synchroniseren, uitlaat goed vast zetten, snelheidsmeter, toeter, zadel scharnierend vastzetten en dan later eens wat munitiekisten eraan plakken.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3365
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
Zal even kijken
Peter,
Zal morgen even kijken of ik nog een voorlwiel heb staan met het nodige.
Bel maar.
Groet, Suz.
Zal morgen even kijken of ik nog een voorlwiel heb staan met het nodige.
Bel maar.
Groet, Suz.