zijspan gejat ,gvd.
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
yep, maar heb eerlijk gezegd ff te veel heet bloed om daar nu ff heen te rijden . maar er is zoiets als geschillencommissie, rechtsbijstand enz.enz. gaat alleen flinke tijd duren voor zoiets geregeld is . denk dat ik me maar ff op bmw span ga concentreren waar ik nu mee bezig ben , anders ga ik inderdaad nog met zware dingen gooien .
camperproleet
-
- Bezoek Rat
Ennn... kan de dealer hier geen handje bij helpen mbt bewijsvoering oid???der obergefreiter schreef:yep, maar heb eerlijk gezegd ff te veel heet bloed om daar nu ff heen te rijden . maar er is zoiets als geschillencommissie, rechtsbijstand enz.enz. gaat alleen flinke tijd duren voor zoiets geregeld is . denk dat ik me maar ff op bmw span ga concentreren waar ik nu mee bezig ben , anders ga ik inderdaad nog met zware dingen gooien .
-
- Bezoek Rat
ja, dat wel . die hebben expert ff ingelicht wat zo´n beemertje nieuw kost, en ook nog ff vermeld dat span plus aanbouw zo´n elf duizend euro kost . vandaar dat hij ook zoiets had van hierrrrrrrr is iets mis . maar goed , geen van beiden (expert noch agent) durven uitslag te voorspellen. Hetgeen mij enigszins somber ten moede maakt.
camperproleet
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Het is gewoon belangrijk hoe het op je aanvraagformulier is ingevuld. Ik bedoel dus het formulier wat jezelf, en de tussenpersoon, hebben ondertekend. Als het zijspan vermeld staat als accesoire, is het niet voldoende. Het verzekerd bedrag wordt alleen afgeleid van het merk en type, dus de BMW GS. Als je je combinatie goed als geheel wilt verzekeren, dient inderdaad een nota of taxatierapport meegenomen te worden. Het gevolg is dan dat het verzekerd bedrag aanzienlijk hoger ligt. Dus als je nu op je polis kijkt naar het verzekerd bedrag, dan kan je zien of je zijspan voldoende is vezekerd voor je cascodeel.
Radt, Ratter, Ratst.