contact gezocht

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » ma dec 03, 2007 11:58 pm

voodoo schreef:
fasteddie schreef:heerlijk autootje totdat er zo'n zak met een volvo achterop reed :cry: :cry:
Sorry, zal ik nooooooit meer doen :twisted:

ooohhh, en ik was kwaad joh!! mijn mooie kadett en dan er bovenop rijden, arghhh :lol:
Groeten Eline-fasteddie.

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » di dec 04, 2007 1:56 am

heb niet eens een B-rijbewijs en ga dat ook niet nodig hebben . ik niet in een "kooitje"
camperproleet

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3365
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » di dec 04, 2007 8:19 am

Heb een tijd geleden eens al mijn vrijwaringsbewijzen doorgespit..vanaf 1990 zo'n 50 C Kadetts gehad :shock: ..ook een aantal bijzondere modellen zoals een GT/E, Rallye16s en City SR..had ik ze nog maar :roll: alleen geen 4 deurs en Aero gehad...
Maar ben dus redelijk merktrouw verder nog wat Opels zoals Ascona,Rekord,Corsa GSI,Kadett B/D/E en een recente Astra. En toch rij ik nu weer in een ouwe D Kadett en Rekord D station :lol: .
Maar een paar keer vreemd gegaan met Fiat126,Lada Niva,Lancia Y10 GT,Renault Nevada en een paar Expressjes,Golf I diesel,Peugeot 205,BMW 318 touring enneee.....Volvo340 :oops:
Ook het aantal motoren is schrikbarend..had al gauw zo'n 40 vrijwaringen 8) ..met ook een paar bijzondere fietsen ertussen die nu best wat waard zijn: Yamaha YR2, Honda XBR500, Yamaha SR500..
En er zal vast weer een hoop bijkomen :wink: 8) ,MZlls,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5202
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » di dec 04, 2007 1:37 pm

Valt me op dat sommige zoveel auto's hebben gehad, gingen soms zo snel stuk of zo?
Mijn rijtje is Golf I (2 jr in gereden) Peugeot 104 92 (2jr), Golf D (5jr), Cirtoën BX (1jr), VW Santana (7jr)...toen effe geen auto van mezelf, wel een Mazda 323 4 jr tot m'n beschikking tot vorig jaar de Volvo 340 bleef hangen, nu 1½ jaar geleden.
Lekker weer een auto met een motorkap...en laadruimte....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » di dec 04, 2007 1:47 pm

chrysler sunbeam uit 1978, rijdt ik al weer 9 jaar mee.
half engels half amerikaans. zit daarom ook bij de engelse sunbeamclub, en bij de MOPAR club. is heel leuk en heeeeeeeel druk zo al die clubjes
't zal allemaal wel.........

Gebruikersavatar
Sardaukar
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 534
Lid geworden op: ma apr 02, 2007 2:07 pm
Locatie: Ede

Bericht door Sardaukar » di dec 04, 2007 1:55 pm

der obergefreiter schreef:heb niet eens een B-rijbewijs en ga dat ook niet nodig hebben . ik niet in een "kooitje"
Amen!
Live to ride, ride to live. Too wild to be tamed forever

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door criticz » di dec 04, 2007 3:03 pm

die vroege versie is nog best wel heel erg lekker om te zien... zou in matzwart nog lekkerder zijn...
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Cadcatz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 375
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:17 am
Locatie: Maarheeze
Contacteer:

Bericht door Cadcatz » di dec 04, 2007 3:05 pm

criticz schreef:die vroege versie is nog best wel heel erg lekker om te zien... zou in matzwart nog lekkerder zijn...
Binnenkort in dit theater :P

Kep van manlief groen licht gekregen om de 73er A matzwart te spuiten...
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5632
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » di dec 04, 2007 3:07 pm

Ford sierra 2.0 i liefhebbers hiero.. hebben er twee.. de hatch 'vrachtwagen' uut 91 en een puntgave sedan met spec. fordvelgen uut 90... :) En de vorige was ook al sierra.. uut 86.. Veeel auto voor weinig dus goed :D
Blijft er (veel) meer over voor de vroemvroems op 2 wielen enzo.. 8)

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » di dec 04, 2007 3:37 pm

Woody schreef:Valt me op dat sommige zoveel auto's hebben gehad, gingen soms zo snel stuk of zo?

gewoon na een jaar weer een andere auto aanschaffen voor weinig! :wink:
Groeten Eline-fasteddie.

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » di dec 04, 2007 5:28 pm

precies.Voor weinig een barrel kopen met apk en dan zo lang mogelijk,voor zo weinig mogelijk kosten doorrijden.Wassen?ken ik niet.
De laatste Audi voor 500 Euro gekocht,4 jaar gereden met alleen een nieuwe uitlaat en de normale apk kosten en hem ook nog verkocht voor de aankoopprijs.Maar dat lukt helaas niet iedere keer.Ami is wegens vergaande roestproblemen door de verkeerspolitie van de weg gehaald.Eend is ook door een Volvo in elkaar gereden en was total loss.
C kadett was zover verroest dat de staande stijl met portier en al op de grond kwakte na demontage van het voorspatbord wat ik nog dacht te kunnen repareren.Bij de eerste audi 80 viel het rechter portierraam door de deur naar onderen tot het asfalt bereikt was.Ook roestvorming dus.
Jetta reed ik twee keer in elkaar in twee weken tijd.De tweede keer net nadat ik hem gerepareerd en opnieuw gespoten had. :oops:
Kortom ben ik niet zo zuinig op/met auto's dan met mijn motoren.
Gr Redman.

Die geen barst om auto's geeft.
Tsja, dat is mien ok wat.......

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3365
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » di dec 04, 2007 5:29 pm

fasteddie schreef:
Woody schreef:Valt me op dat sommige zoveel auto's hebben gehad, gingen soms zo snel stuk of zo?

gewoon na een jaar weer een andere auto aanschaffen voor weinig! :wink:
Ik was al eerder bezig met auto's dan motoren. Kadettje van mijn toenmalige vriendin/vrouw heb ik 10 jaar gehad. Had altijd minimaal 2 auto's.En de meeste voor weinig, beetje opknappen ,APK klaarmaken, rijden,meetings enz. Vaak kon je er weer een goede prijs voor krijgen dus dan waren ze weer weg. Was er teveel werk waar ik geen zin in had dan gingen ze weg of werden ze voor onderdelen gebruikt.
En zo blijf je een beetje bezig..gegeven moment zorgt het oa voor een scheiding...dan ben je weer ff genezen en dan begint het weer :roll:
En zo ook met motorfietsen :wink: ... en die hebben geen apk dus nog makkelijker :lol:
Tjonge zit net op Discovery te kijken..programma over Kevers opknappen....mmm zijn toch wel 1 van de meest ideale Ratcars :twisted: ....aaaarrrggghhh 8) ,MZlllss,Rob.
Fuel is what I burn!

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5632
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » di dec 04, 2007 6:45 pm

Als je met kids enzo moet door het land moet rijden dan toch wel graag een goeie aub.. :roll: Sierra dus :!: :roll: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4423
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » di dec 04, 2007 8:02 pm

Rode Opel Astra Station Diesel uit '98 ... gelukkig heb ik een motoman en geen automan.
Laatst gewijzigd door Goos op di dec 04, 2007 8:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5083
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » di dec 04, 2007 8:12 pm

der obergefreiter schreef:heb niet eens een B-rijbewijs en ga dat ook niet nodig hebben . ik niet in een "kooitje"
Hier nog één. Ik rijd nu zo'n 16 jaar motor en heb ooit 10 autolessen gehad en dat beviel me helemaaal niet.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Plaats reactie