Rob's Beemer span
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
Zooooo weer bijna jaar voorbij...heb wat tegenslaagjes gehad...oa in de voorrem en de koppeling...verder blijkt er nog meer teveel gehobbiet te zijn in bedrading om het H-D gebeuren werkend te krijgen dus veel puzzelwerk...
Om het eea weer wat origineel te krijgen heb ik er binnenkort weer een BMW bij..een R100RT met incompleet kenteken...dealtje met mijn glimmende VT500...
Kan ik mooi bijna alle onderdelen zo overzetten(eigenlijk alleen mijn frame overzetten en ga ik eerst ff uit vanuit een origineel model...verbouwen komt daarna wel
Misschien dan toch nog een goed rijdend apparaat dit jaar
MZllllss,Rob.
Om het eea weer wat origineel te krijgen heb ik er binnenkort weer een BMW bij..een R100RT met incompleet kenteken...dealtje met mijn glimmende VT500...
Kan ik mooi bijna alle onderdelen zo overzetten(eigenlijk alleen mijn frame overzetten en ga ik eerst ff uit vanuit een origineel model...verbouwen komt daarna wel
Misschien dan toch nog een goed rijdend apparaat dit jaar
MZllllss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
Zo was ff een stukkie rijden en duurde nogal door die pokkefiles maar ik heb mijn bling VT500E ingeruild voor een BMW R100RT...leuk ding eigenlijk en die giga kuip ziet er behoorlijk windvrij uit...nu ff goed rijdend maken...bedoeling was mijn eigen RS frame om te ruilen maar misschien beter ff herintredingskeuring te doen bij RDW...ws. minder werk...of illegaal nummers overtikken
Maar voor het bakkie best een goed fietsie zo te zien..ombouw naar kleiene wielen enzo kan later ook wel eerst goed rijdend maken.
MZllllss,Rob
Maar voor het bakkie best een goed fietsie zo te zien..ombouw naar kleiene wielen enzo kan later ook wel eerst goed rijdend maken.
MZllllss,Rob
Fuel is what I burn!
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
Ja vertel mij wat..mis het MZ spannetje iedere keer weer erger rond deze tijden..
Kon nog voor weinig een klus MZ span kopen en heb mijn kleine spanwielen terug maar weer projekt erbij had ik geen zin in..
Als ik misschien nog een financiele meevaller krijg dan schaf ik misschien wel een compleet rijdend span aan ..
Mzzzlllss,Rob.
Kon nog voor weinig een klus MZ span kopen en heb mijn kleine spanwielen terug maar weer projekt erbij had ik geen zin in..
Als ik misschien nog een financiele meevaller krijg dan schaf ik misschien wel een compleet rijdend span aan ..
Mzzzlllss,Rob.
Fuel is what I burn!
mocht je je verveelen ......Redpigeon schreef:Geen tijd ?
geen zin ?
geen onderdelen?
je was toch al aardig op weg, ik heb er zelf ook lang over gedaan,
die van mij moest wel van de grond af worden opgebouwd, maar deze moet toch wel op redelijke termijn kunnen lopen ?
Mocht jij een keer hulp nodig hebben dan roep maar !!
hier staat ook nog een span klusje
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer: