GS hardtail eigenbouw
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ach... ik heb maandag ook beide klauwen van de schijven afgewrikt... krengen zaten muurvast en ook hier kan ik zo snel niet zien wat er mis moet zijn. Maar kan d'r zat mee rijden hoor... als je je koppie d'r maar bij hebt... (maar 1x eventjes vergeten, schoot iets voorbij het stoplicht... )
Kawasaki GT 550 & GPZ 600 R
Liever slopen dan lopen...
Liever slopen dan lopen...
GSX voor- en achterwiel er in gezet (met dank aan REDP!!!) voorwiel is vanochtend gebalanceerd.
De gelijkrichter ook was kapot, stond gisteren onderweg met een lege accu (en zelf kickstart werkt dan niet meer ) Vanmiddag zo'n universele spanningswisselaar gehaald in Brummen. Morgen proberen er in te zetten (ben niet zo'n held met electronica ) en meten of de rotor wel doet, (maar de spanningswisselaar was gloeiend heet dus in principe doet de rotor het dan toch . )
De gelijkrichter ook was kapot, stond gisteren onderweg met een lege accu (en zelf kickstart werkt dan niet meer ) Vanmiddag zo'n universele spanningswisselaar gehaald in Brummen. Morgen proberen er in te zetten (ben niet zo'n held met electronica ) en meten of de rotor wel doet, (maar de spanningswisselaar was gloeiend heet dus in principe doet de rotor het dan toch . )
Spanningsregelaar is gemonteerd en verrek! Alles werkt geloof ik! Hele zekeringenkast met maar liefst 1 zekering is vervangen voor 1 zwevende zekering, startrelais hang nu (tijdelijk) ergens anders. Die kast aan de zijkant van het frame komt nu dus te vervallen, is de hele fiets weer een stuk kaler! Morgen alles netjes solderen en met krimpkous netjes maken, morgenavond weer een proefritje
Mien jong.... ik hield me gewoon netjes in omdat ge anders moest huilen als je mij niet kon bijhoudenRedpigeon schreef:Zo net naar het eerst toer-ritje van A&O nog even wat verandering aangebracht aan het elekt. circuit aan de GS van bling bling
O-ja de 16kleppert van FASTEDDIE is met 2man erop toch verdomd snel
of niet 8klepper ??
Ben overigens wee thuis gekomen
Nog steeds stroom
snelheidsmeterkabel gemonteerd, is zelfs iets langer dan de oude dus perfect! Nog bedankt he! Nu weten we tenminste hoe hoog de bekeuringen worden
En de uitlaat is 'vast' gemaakt, stuk ijzer er tussen geslagen
-
- Bezoek Rat
en dan had joe nog geluk dat de Ratana niet wilde startenfloris schreef:Mien jong.... ik hield me gewoon netjes in omdat ge anders moest huilen als je mij niet kon bijhoudenRedpigeon schreef:Zo net naar het eerst toer-ritje van A&O nog even wat verandering aangebracht aan het elekt. circuit aan de GS van bling bling
of niet 8klepper ??
Nog steeds stroom
snelheidsmeterkabel gemonteerd, is zelfs iets langer dan de oude dus perfect! Nog bedankt he! Nu weten we tenminste hoe hoog de bekeuringen worden
gespannfahrer
Nou ik had het graag willen aanschouwenRedpigeon schreef:en dan had joe nog geluk dat de Ratana niet wilde startenfloris schreef:Mien jong.... ik hield me gewoon netjes in omdat ge anders moest huilen als je mij niet kon bijhoudenRedpigeon schreef:Zo net naar het eerst toer-ritje van A&O nog even wat verandering aangebracht aan het elekt. circuit aan de GS van bling bling
of niet 8klepper ??
Nog steeds stroom
Maar komt allemaal goed joh! Goede sproeierts er in, dikke accu en dan is het GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN met de 16-kleppert
(en een 8 kleppert in je visier die je telkens het snot voor de ogen rijdt hahaha )
-
- Bezoek Rat
WELKE 8 kleppert ???floris schreef:Nou ik had het graag willen aanschouwenRedpigeon schreef:en dan had joe nog geluk dat de Ratana niet wilde startenfloris schreef: Mien jong.... ik hield me gewoon netjes in omdat ge anders moest huilen als je mij niet kon bijhouden
Nog steeds stroom
Maar komt allemaal goed joh! Goede sproeierts er in, dikke accu en dan is het GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN met de 16-kleppert
(en een 8 kleppert in je visier die je telkens het snot voor de ogen rijdt hahaha )
heb joe een "vette harley" gekocht
gespannfahrer
-
- Rataplan Rat