ff voorstellen

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
scrapdad
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 269
Lid geworden op: do mar 15, 2012 12:31 am
Locatie: Assen

Bericht door scrapdad » wo apr 18, 2012 2:30 pm

Het is toch wat, bouwen we allemaal een ratbike en maken we ons druk om futuliteiten om kapot trillende lampjes.
Gewoon de kapjes volspuiten met siliconenkit.:lol:
There's no budget like no budget

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » wo apr 18, 2012 4:20 pm

Kijk, das de echte ratbikementaliteit !
Radt, Ratter, Ratst.

purplerat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 20
Lid geworden op: di apr 10, 2012 11:37 pm
Locatie: Assen..eh, je weet wel..

Bericht door purplerat » do apr 19, 2012 8:29 am

Ik zal eens in de gaten houden of de lampjes snel kapot trillen, het is trouwens een wonder dat de lampen uberhoupt nog werken op de motor zo trilt zo'n Jawa :roll:
Dicht kitten geeft misschien wel een leuk lichteffekt Scrapdad, dicht purren kan ook nog, vervangt alleen wat lastig :lol:

Ik heb ooit eens een band van een fiets volgepurd, vullen met lucht vind ik zo'n waardeloos systeem, kan alleen maar lek gaan, echter werd die pur na een tijdje rijden ingedrukt, reed ik weer plat :(

Je hebt trouwens ook van die led lampjes voor een prikkie op ebay, gaan misschien langer mee.

purplerat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 20
Lid geworden op: di apr 10, 2012 11:37 pm
Locatie: Assen..eh, je weet wel..

Bericht door purplerat » do apr 19, 2012 3:28 pm

Ik maak een nieuw topic aan in "show your bike" om de voortgang van mijn brommer te showen genaamd: "Jawa ratifica". See je daar :P

purplerat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 20
Lid geworden op: di apr 10, 2012 11:37 pm
Locatie: Assen..eh, je weet wel..

Bericht door purplerat » vr apr 20, 2012 12:12 am

2strokerob schreef:He Rob , deze andere Rob is maar een jaartje ouder 8) maar kan je wel vertellen hoe geweldig die 2takten zijn en klinken :wink: , ben mijn motorloopbaan begonnen op een RD 350..heb er een berg gehad van 125 t/m 350 cc..maar een MZ is wel een stuk handelbaarder in dagelijks verkeer..vandaar dat ik er ook nog steeds 1 heb..
In Assen is er 1 keer per jaar een circuittreffen van de RD club trouwens.
En idd ludiek die knippers op uitlaat :lol:
MZlllss,Rob.
Ik ben begonnen op een MZ ts150, geweldige tijd gehad met dat ding, zo een met de teller in de koplamp. Volgens mij zijn die MZ's motorisch veel uitgekiender dan de Jawa's, meer vermogen en minder rook. Elektrisch was het een ramp.
Een ééncilinder 4takt trekt me ook wel, maarja geld en ruimte he? duurd nog ff dus.
Van dat RD treffen wist ik niet, zal es kijken. Ik ga trouwens morgen (eh..straks) als begeleider met de klas van mijn oudste zoon naar de training van de superbike. Word wel snel saai vind ik, leuker is de Rizla/Gamma racing day, meer afwisseling, ook auto's enzo.

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » vr apr 20, 2012 11:22 am

Ja alle oostblok fietsen moet je goed preparen voor dagelijks gebruik maar MZ is geloof ik wel de beste op dat gebied en erg simpel..
Plezier daar op het circuit.
MZlllss,Rob.
Fuel is what I burn!

Plaats reactie