Nee dat was ik niet. Niet bewust in elk gevalvoodoo schreef:Hee Tom,
Da's vervelend. Had je me trouwens geprobeerd te bellen hierover, zag namelijk een gemiste oproep vanuit 013 op mijn foon?
Even een update: ik zou momenteel graag een bepaalde Duitse ingenieur spreken, degene die het niet nodig vond om bij de K75 het circuit van de koplamp van een zekering te voorzien Ik wil hem even uitleggen wat ik van die beslissing vind.
In de kabel naar de stuurschakelaar zijn twee draden doorgeschuurd. Spanning voor de koplamp en de massa. Deze spanning voor de koplamp komt direct, ongezekerd, van de accu.
Heeft hier dus sluiting gemaakt met massa, en vervolgens deze hele kabel opgebrand. Een zekeringetje in deze draad had alle ellende kunnen voorkomen.
De schade aan de hoofdkabelboom lijkt tot nu toe erg beperkt. Ik moet nog wel een stukje uitpellen maar ik denk niet dat hij er uit moet. Allen wat lastig dat het stukje wat ik uit moet pellen, net onder de framebuizen doorloopt.
Net via marktplaats toch een hoofdkabelboom besteld (voor 15 euro!!). Dan kan ik in elk geval beschadigde stekkers en zo gewoon uitwisselen.
En heb ik meteen weer een mooie collectie gekleurde draadjes.