Segunda Oportunidad
Moderators: Goos, Teevee, Woody
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik weet dat dit niet de plaats is om te oordelen of iemand gefrustreerd is. Over de echte reden zal je moeten praten. Nu is alleen maar gissen.
Ik weet wel uit ervaring dat 1 keus van iemand anders een ernstig trauma kan veroorzaken bij een ander persoon. Onvrijwillig wordt iemand zijn leven op zijn kop gezet. En ook uit ervaring: Ja, daar kunnen frustraties uit voort komen.
Ik weet wel uit ervaring dat 1 keus van iemand anders een ernstig trauma kan veroorzaken bij een ander persoon. Onvrijwillig wordt iemand zijn leven op zijn kop gezet. En ook uit ervaring: Ja, daar kunnen frustraties uit voort komen.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Pepe gefeliciteerd met je rijbewijs.
En pepe laat ze maar praten, jij hebt destijds wel je reden gehad waarom je zulke stappen gedaan hebt.
Nu heeft daar niemand over te oordelen, en je was niet de enige.
Ook wij hebben en kunnen dingen doen, waar we niet bij stil staan wat het kan aanrichten bij onszelf en anderen.
Onbegrip is altijd makkelijker dan begrip hebben, voor iets of iemand.
En pepe laat ze maar praten, jij hebt destijds wel je reden gehad waarom je zulke stappen gedaan hebt.
Nu heeft daar niemand over te oordelen, en je was niet de enige.
Ook wij hebben en kunnen dingen doen, waar we niet bij stil staan wat het kan aanrichten bij onszelf en anderen.
Onbegrip is altijd makkelijker dan begrip hebben, voor iets of iemand.
Think Pink
- Bill-BMW
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Laat iedere idioot gewoon stikken in zen eigen gezeik, je hebt terug een rijbewijs, komt onder vrienden en kan weer rondbollen en leven, dat is wat telt.
Al dat andere gezeik is vijgen na pasen, wat gebeurd is is gebeurd en daar heeft niemand anders jou een meening over te geven. Ik kan het weten, heb zelf jaren in de hulverlening gewerkt. Laat iedereen lullen, jij hebt opnieuw een stap naar het leven gezet en dat vind ik alleen al heel fantastisch.
Dus hup op dat zijspan en genieten van het leven
Al dat andere gezeik is vijgen na pasen, wat gebeurd is is gebeurd en daar heeft niemand anders jou een meening over te geven. Ik kan het weten, heb zelf jaren in de hulverlening gewerkt. Laat iedereen lullen, jij hebt opnieuw een stap naar het leven gezet en dat vind ik alleen al heel fantastisch.
Dus hup op dat zijspan en genieten van het leven
- She-Devil
- Bezoek Rat
- Contacteer:
@ Pepe
Van Harte !!! Sorry btje laat... maar sinds vandaag pas weer internet @ home
Zien je zaterdag @ Ede
Van Harte !!! Sorry btje laat... maar sinds vandaag pas weer internet @ home
Zien je zaterdag @ Ede
*Never ride faster, than your Guardian angel can fly! *Beautify the world get a tattoo
www.free-rat-riders.nl
www.free-rat-riders.nl
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ach die kunnen toch gewoon is het spanangel schreef:Had je nou dit weekeinde op het zijspan treffen in Luxemburg geweest had deze de eerste prijs gekregen ben ik zeker van.
Want heb geen enkele dubbelganger van je span gezien daar.
Begin maar al een trofeeën kast te bouwen, om al je bekers in kwijt te kunnen Pepe.
greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan