RATASPAN
Moderators: Goos, Teevee, Woody
-
- Rataplan Rat
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Kut ... ik met m'n grote mond ook altijd!Redpigeon schreef:Daar gaan we je aan houdenGoos schreef:Nu ben ik helemaal om!
Ah Ah Ah... mag ik ook lid worden?
Ik heb nog een oude kruiwagen en met mijn laskwaliteiten kan ik daar toch best een span van maken? (Dan kan ik mijn beautycase ook menemen)
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Bezoek Rat
Tuurlijk op jouw als oudgediendezijspanpiloot hadden we al een bietje gerekendTeevee schreef:Je moet toch iets hebben om over te vergaderen?2strokerob schreef:Eeeuuuuhhh waarom worden leden van Rataplan met span niet gewoon automatisch lid????
Anders meld ik me wel aan ,MZllsss,Rob.
Mag ik ook meespelen?
gespannfahrer
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Ik zeg altijd dat ik begin dertig ben , maar in werkelijkheid....fasteddie schreef:Goos schreef:...............
Ik heb nog een oude kruiwagen en met mijn laskwaliteiten kan ik daar toch best een span van maken? (Dan kan ik mijn beautycase ook menemen)
hihi Goos met z'n fohn, want daar zijn die beautycases toch voor? Of is het voor je oil of olaz?
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
Goos schreef:Ik zeg altijd dat ik begin dertig ben , maar in werkelijkheid....fasteddie schreef:Goos schreef:...............
hihi Goos met z'n fohn, want daar zijn die beautycases toch voor? Of is het voor je oil of olaz?
oh ja, ik zie het al. Dus is die beautycase dus toch voor je potje 30+ 'oil of olaz'......
Goos schreef:Kut ... ik met m'n grote mond ook altijd!Redpigeon schreef:Daar gaan we je aan houdenGoos schreef: Ik heb nog een oude kruiwagen en met mijn laskwaliteiten kan ik daar toch best een span van maken? (Dan kan ik mijn beautycase ook menemen)
Hoera, we hebben er weer een activiteit op de DHR bij:
"Hoe knutselen we een kruizijwagen aan een Bol."
Olive is the New Black
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat