forum reageert niet zoals het hoort

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 876
Lid geworden op: vr mar 28, 2008 10:52 pm
Locatie: Zuudloarn
Contacteer:

Bericht door Rat » ma jan 05, 2009 11:30 pm

Captain Krimson schreef:
berend botje schreef:je moet je pc even los koppelen, en als dat klaar is zit er aan de zijkant een klep, die moet je los maken ,je pc op tillen en dan flink schudden als die leeg is weer aansluiten
dat soort dingen schijn je met windows regelmatig te moeten doen, bij Mac's hoeft dat niet


misschien moet je cookies even verwijderen wil wel eens helpen,vind je bij extra en dan internet opties

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » di jan 06, 2009 8:45 am

Goos schreef:@Dyrck:
Dat je niet kunt inloggen met Firefox moet wel aan jouw Firefox liggen. Als het aan Firefox in het algemeen had gelegen dan had ik het allang gemwerkt. Wellicht een beveiligings-instelling? Misschien moet je 'm ff opnieuw installeren?
berend botje schreef:misschien moet je cookies even verwijderen wil wel eens helpen,vind je bij extra en dan internet opties
Heb ik beide al geprobeerd, maar geen enkel effect.
(Ach, meestal zit ik toch op m'n werk op het forum en daar moet ik IE gebruiken en dat werkt prima)
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » di jan 06, 2009 11:03 am

Dyrck schreef:
Goos schreef:@Dyrck:
Dat je niet kunt inloggen met Firefox moet wel aan jouw Firefox liggen. Als het aan Firefox in het algemeen had gelegen dan had ik het allang gemwerkt. Wellicht een beveiligings-instelling? Misschien moet je 'm ff opnieuw installeren?
berend botje schreef:misschien moet je cookies even verwijderen wil wel eens helpen,vind je bij extra en dan internet opties
Heb ik beide al geprobeerd, maar geen enkel effect.
(Ach, meestal zit ik toch op m'n werk op het forum en daar moet ik IE gebruiken en dat werkt prima)
gewoon niets doen, niets veranderen,.... heeft bij mij prima gewerkt

Krimmy
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Plaats reactie