Als de Slopel Krotsa weg is....

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

scheffers
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 85
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 10:49 pm

Bericht door scheffers » za sep 27, 2008 4:03 pm

hij staat 75 op kenteken geloof ik..

en ja zon 2 liter zal wel gaan ja.. maarjaaaa student en geld en te veel hobbys enzo he , ben blij met m'n 1200je op LPG :)


vandaag nog ff het interieur in de rooie menie gezet, en nog ff wat op nieuw geschuurd/geplamuurt aan de buitenkant, morgen met een fijnere roller een iets strakkere laag matzwart er op zetten!
Heb ook nog ff m'n dakrekje in de hammerite hamerslag gezet, ziet er ook weer vet uit zo!
....
Op zoek naar CAD-tekenaar of Designer? roelscheffers.nl

scheffers
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 85
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 10:49 pm

Bericht door scheffers » za sep 27, 2008 4:07 pm

Afbeelding
Op zoek naar CAD-tekenaar of Designer? roelscheffers.nl

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » za sep 27, 2008 8:00 pm

Redp. had ook zo'n mooi rekje op zijn kadett... totdat ik ging verhuizen en die d'raf is gewaaid :oops:
hij zou er altijd nog 1 van mij krijgen :oops:
(is zo'n 18 jaar geleden schat ik....)
Groeten Eline-fasteddie.

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » za sep 27, 2008 8:20 pm

2strokerob schreef:Modderfokkers...hij heeft het gewoon gedaan...ziet er nog netjes uit ook :-** leuk..kenteken FF is trouwens behoorlijk oud '74-'75? Heb ooit een coupeetje gehad met AM in het midden was '73 en toen een van de oudste Ctjes nog rijdend...
Jammer dat het een 1200tje is ...rijdt best lekker maar een 2 liter is gewoon zo bruut te rijden en ja gevaarlijk....voor rijbewijs 8)
MZllllss,Rob.

Heb er ook een paar gehad 2x een 1200 en een 1600 waar ik wilde plannen mee had,
die van mij waren iets jonger, met de knipperlichten naast de koplampen,
en korte schakelpook.
Heb ook nog een 2-liter ascona gehad in 200 uitvoering met een echte Rally motor erin,
afgedraaid vliegwiel dubbele webers erop, maar ik had er geen getragbak erachter, wat me nogal eens een v-bak koste
gespannfahrer

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » ma sep 29, 2008 8:07 pm

Redpigeon schreef:
2strokerob schreef:Modderfokkers...hij heeft het gewoon gedaan...ziet er nog netjes uit ook :-** leuk..kenteken FF is trouwens behoorlijk oud '74-'75? Heb ooit een coupeetje gehad met AM in het midden was '73 en toen een van de oudste Ctjes nog rijdend...
Jammer dat het een 1200tje is ...rijdt best lekker maar een 2 liter is gewoon zo bruut te rijden en ja gevaarlijk....voor rijbewijs 8)
MZllllss,Rob.

Heb er ook een paar gehad 2x een 1200 en een 1600 waar ik wilde plannen mee had,
die van mij waren iets jonger, met de knipperlichten naast de koplampen,
en korte schakelpook.
Heb ook nog een 2-liter ascona gehad in 200 uitvoering met een echte Rally motor erin,
afgedraaid vliegwiel dubbele webers erop, maar ik had er geen getragbak erachter, wat me nogal eens een v-bak koste

er was ook eens een keer zoiets als dat er geen olie meer in zat ofzo, ik weet het niet meer zeker...... :o :oops: :wink:
Groeten Eline-fasteddie.

Mr. Oizo
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 57
Lid geworden op: vr jun 27, 2008 9:57 am

Bericht door Mr. Oizo » wo okt 01, 2008 12:51 pm

Gaaf geworden, Scheffers! :-=
Going nowhere... Fast!

scheffers
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 85
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 10:49 pm

Bericht door scheffers » wo okt 01, 2008 8:27 pm

thanx!

hier nog een gave foto, en ja! hij zit ook echt zo strak in de lak! :) en dat met een roller 8)

Afbeelding
Op zoek naar CAD-tekenaar of Designer? roelscheffers.nl

Plaats reactie