Favo muziek onder de ratbikers?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Op VH1 Classic op tv draaien ze nu rock classics.
Dan word je weer eens zo lekker met je neus op je leeftijd gedrukt, als je je realiseert dat al die nummers die gedraaid werden toen je nog vaak uitging, tegenwoordig ineens tot de classics gerekend worden.
ook al halverwege de 30
Dan word je weer eens zo lekker met je neus op je leeftijd gedrukt, als je je realiseert dat al die nummers die gedraaid werden toen je nog vaak uitging, tegenwoordig ineens tot de classics gerekend worden.
ook al halverwege de 30
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Klopt, ik voel me ook al een ouwe lulTeevee schreef:Op VH1 Classic op tv draaien ze nu rock classics.
ook al halverwege de 30
Heee teevee, zondag 21 januarie is er een cd presentatie de nieuwe van WC experience, in 013, gratis entree!!!Teevee schreef:Zoooo, d'r wordt stevig spul gedraaid zeg. En terecht!.
Death / black / doom draai ik zelden meer. Alleen nog wat Paradise Lost en My Dying Bride zo nu en dan. Wel Offspring, Biohazard, Bodycount, Heideroosjes en Iron Maiden maar ook Sisters of Mercy, Cypress Hill, Eminem, Pink, Bob Marley en Osdorp Posse.
En voor de betere feestjes: Band Zonder Banaan, WC-Experience en Rowwen Hèze.
Zelf maken doe ik al heel lang niet meer.
Ooit nog eens death metal gebasgitaard bij de voorloper van Flesh Made Sin maar da's toch dik tien jaar geleden.
En wat lees ik nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flesh Made Sin!! Heb jij dan gebast met stip en marco?! Wij zijn vrienden van meerdere bij flesh en er omheen, ga je een keer mee naar een optreden, lache
ja is wel erg ver rijden, ik vind het wel lekkere muziek.floris schreef:Bedankt, tenminste nog iemand die het kan waarderenmania schreef:hee floris net ff geluisterd naar n paar nummers van deifecation, is zeker lekker om naar te luisteren.
Je komt nog steeds niet hier in de buurt om op te treden!?
We spelen de komende tijd wel weer veel en overal, maar volgens mij niet in het zuiden des lands. Wel over twee weken in Zwollen... Beetje ver weg voor jullie
we hebben al 1 cd(gedownload bij emule)
vooral die over die serial murder is goed
-
- Bezoek Rat
Het is natuurlijk altied janken als je een harley hebt .floris schreef:Het heerlijke gejank van een MZ RT125 is inderdaad zeer aangenaam!voodoo schreef:Ja, dat blijft toch mooie muziek. Er gaat niets boven een tamme tweetakt sound!Vleer schreef:Wat/wie is MZ? Je motor?
En het gejank van Floris als die oude k*tHarley niet jankt is alles behalve aangenaam
gespannfahrer
WCE wist ik, VET JA!mania schreef:
Heee teevee, zondag 21 januarie is er een cd presentatie de nieuwe van WC experience, in 013, gratis entree!!!
En wat lees ik nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flesh Made Sin!! Heb jij dan gebast met stip en marco?! Wij zijn vrienden van meerdere bij flesh en er omheen, ga je een keer mee naar een optreden, lache
Ik heb gebast met Twan en Bjorn, de andere helft dus. Nog vóór de naam Flesh Made Sin bestond.
Ze spelen 18 feb. in 013, met onder andere Dead Head.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Je kan de 2 oude CD's (nog zonder mijn drums toen) ook gewoon gratis van de deifecation website downloaden.mania schreef:ja is wel erg ver rijden, ik vind het wel lekkere muziek.floris schreef:Bedankt, tenminste nog iemand die het kan waarderenmania schreef:hee floris net ff geluisterd naar n paar nummers van deifecation, is zeker lekker om naar te luisteren.
Je komt nog steeds niet hier in de buurt om op te treden!?
We spelen de komende tijd wel weer veel en overal, maar volgens mij niet in het zuiden des lands. Wel over twee weken in Zwollen... Beetje ver weg voor jullie
we hebben al 1 cd(gedownload bij emule)
vooral die over die serial murder is goed
http://www.deifecation.alleenvoorkinderen.nl/
Die nieuwe is wel al met Floris' getrommel
-
- Bezoek Rat
OK...na tijden van niet posten durf ik weer...
Niemand die The Cure en The Smiths zo retegoed vond ???Kon ik vroeger uuuuuuren naar luisteren. Zo zwart en duister was ik vroeger dus al..
Na een periode klassiek ( Grieg etc ) nu weer terug met: Radiohead en Editors.... Ook weer veel Pink Floyd. ( Vorig jaar Roger Waters nog gezien met other side of the moon ).
Niemand die The Cure en The Smiths zo retegoed vond ???Kon ik vroeger uuuuuuren naar luisteren. Zo zwart en duister was ik vroeger dus al..
Na een periode klassiek ( Grieg etc ) nu weer terug met: Radiohead en Editors.... Ook weer veel Pink Floyd. ( Vorig jaar Roger Waters nog gezien met other side of the moon ).
Choose a job. Choose a career.Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
The Cure heb ik ook. Zit knap in elkaar.tom tailor schreef:OK...na tijden van niet posten durf ik weer...
Maar waarom Grieg bij klassiek? Zoveel meesterwerken heeft hij nou ook weer niet gecomponeerd.
Radt, Ratter, Ratst.
Aha, ook de Roger Water Playbackshow gezien.tom tailor schreef:Ook weer veel Pink Floyd. ( Vorig jaar Roger Waters nog gezien met other side of the moon ).
Ondanks dat ie veel stukken niet live zong toch een goede show.
Hiero naast de gebruikelijke klasieke rock nummers, zelfs heel verassend moderne bewerkingen van klasieke muziek.
Olive is the New Black
Ben ik ook geweest, in Ahoy. Haal Roger Waters weg en je houdt nog steeds een goeie show over. Goeie muzikanten, geweldige acht.. euh voorgrondzangeressen en natuurlijk fantastische muziek.Dyrck schreef:Aha, ook de Roger Water Playbackshow gezien.tom tailor schreef:Ook weer veel Pink Floyd. ( Vorig jaar Roger Waters nog gezien met other side of the moon ).
Ondanks dat ie veel stukken niet live zong toch een goede show.
Stop making sense