Bumperklevers en andere autodebielen

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » vr apr 20, 2007 6:14 pm

JPi schreef:
je spuit de diesel, oid, in de uitlaat vóór de demper.. dan verdampt/rookt het beter. En dyrck heeft zo'n sproeier naar achteren toe..
Kortom.. tis possible allemaal :twisted:
het probleem is dat mijn pijp alleen in de bochten warm wordt , de rest is van die buigzame uitlaatpijp en die blijft koel, mede door lengte (2 mtr , moet onder hele span door) dus eind en spektakelstuk blijft koel .
heb ook eens een tijdje rond gereden met dummy beveiligingscamera achter op . maar die heb ik er af gegooid nadat er iemand zo van schrok toen ik ding aandeed dat ie gelijk in de berm zat met z'n kooikonstruktie op wielen
camperproleet

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5632
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr apr 20, 2007 6:26 pm

Je zou een y-stuk met een klep in die lange pijp kunnen maken. Áls je dan injecteert :arrow: klep open en je mist de demper..én je hebt er meteen meer kabaal erbij.. voor het realiteitsgehalte mbt het fictief opblazen van je blok oid.. :twisted:
Ben zelf ook aan het brainen over zoiets.. zodat het niet door de dempers hoeft maar direct uit de collector.

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » vr apr 20, 2007 6:49 pm

JPi schreef:Je zou een y-stuk met een klep in die lange pijp kunnen maken. Áls je dan injecteert :arrow: klep open en je mist de demper..én je hebt er meteen meer kabaal erbij.. voor het realiteitsgehalte mbt het fictief opblazen van je blok oid.. :twisted:
Ben zelf ook aan het brainen over zoiets.. zodat het niet door de dempers hoeft maar direct uit de collector.
'k heb geen dempers . dus da's geen probleem . maar zelfs bij aankomst in oosten zijn alleen bochten warm en ik ben bang dat in lange horizontale pijpen die dieselwalm aankoekt en niks omhoog komt . dus vandaar dat ik eerder over sproeitoestand zat te denken.
camperproleet

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5632
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr apr 20, 2007 7:03 pm

Als je een stuk t of y-pijp met klemmen vooraan in die pijp zet nadat je 'm hebt doorgezaagd en evt. ingekort, moet dat wel lukken vlgns mij.. Ik heb ook van die flexpijp erop en daar schuif ik de harde pijp in ..

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » za apr 21, 2007 9:23 pm

Wat een agressie weer.
Ik maak me er niet druk meer om,rij auto en motor en zie dus beide kanten van het verhaal.Ben het dus helemaal met Elvis eens.
Live and let live.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » za apr 21, 2007 10:54 pm

vooral dat live and let live spreekt me wel aan van redman . maar dat rijgedrag van die kistkalveren niet . ben zelf al slachtoffer van ïemand die me niet gezien had"en drie maten permanent daar aan verloren . en als ze zo dicht op me of in mijn blinde hoek blijven hangen omdat ze zonodig zich moeten vergapen aan Helmuth heeft rijgedrag niks meer met gezond verstand van doen , maar is gewoon link . ugh , ik heb gesproken .
camperproleet

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » vr mei 04, 2007 4:48 pm

ik ben laatst ook weer afgesneden door zo'n randdebiel op een motor die dacht dat het inhalen op een boerenweggetje nog net wel ff kon :evil: sukkel
't zal allemaal wel.........

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3365
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » za mei 05, 2007 11:01 am

Gister ook zowat van de weg gereden door zo'n randdebiel die hoewel met een dure Alfa geen handsfreeset kon betalen en dus niet om zich heen keek of er nog medeweggebruikers waren.Het enige dat mij nog belette mijn voetafdruk in z'n deur te zetten was dat de vangrail wel erg dichtbij kwam. Daarna ook wel nagedacht dat dat ook beter was want je kan er ook weer een hoop gezeik van krijgen enzo....
Dus eenieder hier: kijk altijd uit je doppen :shock: ...voor de rest van die snelwegeikels,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5202
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » wo apr 16, 2008 12:12 pm

Tis een tijdje goed gegaan maar vanochtend was het raak!
Ineens reed er een Porsche achter me terwijl ik door een dorp heenrijdt, m'n vaste ochtendroute, 50-km weg. De bestuurder was al met z'n gas aan het spelen, en probeerd in te halen.
Ik rijdt er gewoon 50, want geen zin in boetes en er zijn ook fietsers, tegenliggers (altijd wel een vrachtauto of bus bij), geparkeerde auto's op de rijbaan en fietsers. Zit vrij dicht achter me.
En er zijn zebrapaden! Staat er een vrouw aan de linkerkant van de weg. Ik remmen dus. Porsie achter me heeft iets te weinig afstand gehouden en niet opletten en dus vol in de ankers, ik rook het rubber.
Daarna dus kwaad op mij. Want ik heb wel opgelet....affijn, de idioot bleef in z'n auto zitten, toen voetgangster overgestoken was kon ik optrekken, daarna kwam er nog een voetganger, dus moest-ie nog even wel 30 hele seconden wachten.
Zou een Porsche daar stuk van kunnen gaan? Gezien de reactie van deze randdebiel zou je bijna wel denken.
Verder ging alles prima hoor!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Greenrat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 73
Lid geworden op: zo mar 02, 2008 9:40 am
Locatie: Wijk en aalburg

Bericht door Greenrat » za apr 19, 2008 10:29 pm

Ik snap nu niet hoe het kan dat er auto's achter jullie rijden. :?

Blijf toch eens een beetje op snelheid. :oops:

Heb daar nu nooit last van.

Wel van mensen die niet weten waar hun richtingaanwijzer zit.
en dan ook nog niet eens in de spiegels kijken. :evil: :evil:

Maar ja, iedere gek zijn gebrek. :D :D
I'am not crazy, it likes only

Plaats reactie