3 wiel sectie?
Moderators: Goos, Teevee, Woody
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik heb wel nog wat onderdelen hier liggen die allang bij 2stroker hadden moeten zijn, mag ik nu hier ook posten?
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die opmerkt dat ik geen driewielig voertuig bezit en dus nu niet op "bevestig" mag drukk......NEEEEE!!!....
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die opmerkt dat ik geen driewielig voertuig bezit en dus nu niet op "bevestig" mag drukk......NEEEEE!!!....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Re: 3 wiel sectie?
Ook geschikt voor trikers, en quads die 1 band missen.Vleer schreef:Aloha webmaster, is het misschien een ideetje om een aparte sectie op het forum te creeren voor de driewielfanaten onder ons? Er zijn er relatief gezien aardig wat. Bovendien hoef ik dan straks wat minder te zoeken als ik info wil over autobanden, toespoor, vluchtgegevens etc.
(Zit er over te denken m'n bakkie aan de gl te knopen en de rest van de Ural in de sloot te kieperen )
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Bij mijn zijspan (Guzzi) is eindelijk het probleem opgelost. De motor hield in bij bepaalde toeren. Vooral lastig bij wegrijden of inhalen. Ik heb dit probleem al een langere tijd en pakte daardoor het zijspan eignenlijk niet meer. Nu zijn ze er achter gekomen dat de bobine bij bepaalde toeren haperde op 1 cylinder. Bobine vervangen en nu rijdt de motor weer perfect. Fijn om weer het gevoel te hebben waarop je gek bent. Eindelijk weer lekker rijden met het zijspan. Gisteren en vandaag getest en geen problemen gehad.
Ik zal dus weer vaker op de weg gesignaleerd worden op het zijspan.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
overstappen naar triumpf ? staat nog een guzzi te koop op motorweb voor 950 euri (staan trouwens vaak goedkope fietsen op die siterADt schreef:Bij mijn zijspan (Guzzi) is eindelijk het probleem opgelost. De motor hield in bij bepaalde toeren. Vooral lastig bij wegrijden of inhalen. Ik heb dit probleem al een langere tijd en pakte daardoor het zijspan eignenlijk niet meer. Nu zijn ze er achter gekomen dat de bobine bij bepaalde toeren haperde op 1 cylinder. Bobine vervangen en nu rijdt de motor weer perfect. Fijn om weer het gevoel te hebben waarop je gek bent. Eindelijk weer lekker rijden met het zijspan. Gisteren en vandaag getest en geen problemen gehad.
http://www.motorfietsweb.nl/nederlands/ ... ead%3D3617
camperproleet
-
- Bezoek Rat
- Locatie: Herberg het Ijzeren Paard, Simpelveld, ZuidLimbabwe
wat een wonderbaarlijk helder en frisch plan
een driwielsexi!! toppertje
allemaal de grieten!
Threewheel Frans
een driwielsexi!! toppertje
allemaal de grieten!
Threewheel Frans