Kutkawa
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Motorbrug was toch verkocht? Of had je er 2Redpigeon schreef:en niet te vergeten een complete sleutelhoek met werkbankfasteddie schreef:Uhm, er staat hier in 't oosten wel een hele mooie drive-in woning te koop, met garage waar met gemak 3 motoren, 1 zijspan, 1 vriezer, 3 fietsen, 1 koelkast, 1 wasmachine, 1 droger en 10 kratjes pils in kunnen...... voor weinig.
Dus.....
een motorbrug
voorraadkasten etc
-
- Bezoek Rat
als iemand hem snel wil kopen met motorbrug dan regel ik er wel 1floris schreef:Motorbrug was toch verkocht? Of had je er 2Redpigeon schreef:en niet te vergeten een complete sleutelhoek met werkbankfasteddie schreef:Uhm, er staat hier in 't oosten wel een hele mooie drive-in woning te koop, met garage waar met gemak 3 motoren, 1 zijspan, 1 vriezer, 3 fietsen, 1 koelkast, 1 wasmachine, 1 droger en 10 kratjes pils in kunnen...... voor weinig.
Dus.....
een motorbrug
voorraadkasten etc
Nâh te ver weg van de kust en bootjes....en veels te droog, geen vaarten en sloten, geen dijkweggetjes.... geen windkracht 9 op het strand....Redpigeon schreef:en niet te vergeten een complete sleutelhoek met werkbankfasteddie schreef:Uhm, er staat hier in 't oosten wel een hele mooie drive-in woning te koop, met garage waar met gemak 3 motoren, 1 zijspan, 1 vriezer, 3 fietsen, 1 koelkast, 1 wasmachine, 1 droger en 10 kratjes pils in kunnen...... voor weinig.
Dus.....
een motorbrug
voorraadkasten etc
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Oja vandeweek weer even langs de motorzaak (effe buurten) kwam ik bij het oudijzer een hele (=niet lekkende) tank van een Kawa tegen, met benzinemeter op de tank. Geen idee welk type, maar de tank is helemaal gaaf. Sleuteltje erbij ook nog, zit het restant wat op de zolder van de zaak staat.
Sleutelkopietjes laten maken en voor 7,35 Eu heb ik er weer een tank bij!
Komt op de rat als die d'r hart is getransplanteerd.
Wat nog even duurt (ergens volgend jaar juni oid).
Sleutelkopietjes laten maken en voor 7,35 Eu heb ik er weer een tank bij!
Komt op de rat als die d'r hart is getransplanteerd.
Wat nog even duurt (ergens volgend jaar juni oid).
-
- Bezoek Rat
Woody veel te droog heb je weleens van de Rijn gehoord, die stroomt op ongeveer (hemelsbreed ) 2,5 km hiervandaanen aan de andere kant stroomt de IJSELWoody schreef:Nâh te ver weg van de kust en bootjes....en veels te droog, geen vaarten en sloten, geen dijkweggetjes.... geen windkracht 9 op het strand....Redpigeon schreef:en niet te vergeten een complete sleutelhoek met werkbankfasteddie schreef:Uhm, er staat hier in 't oosten wel een hele mooie drive-in woning te koop, met garage waar met gemak 3 motoren, 1 zijspan, 1 vriezer, 3 fietsen, 1 koelkast, 1 wasmachine, 1 droger en 10 kratjes pils in kunnen...... voor weinig.
Dus.....
een motorbrug
voorraadkasten etc
met prachtige dijkweggetjes
gespannfahrer
Affijn zoals belooft hier wat piccies van de klus:
De carbs's zitten nog in die gele handdoek.
De mengselschroef van carb nr 1 zat vast en is er door de motorzaak uitgepeuterd, wat wel een verwoeste kop van de schroef opleverde.
Affijn ik naar Roukama, die wilden geen hele set opofferen voor één schroefje en verwezen me naar de dealer.
De dichtsbijzijnde is Motorport A'dam oftewel Selling.
Kom ik daar, moet ik terug omdat er voor die Kutkawa vier verschillende carb's zijn gebruikt....dus met de carb's en serienummer weer terug.
Zoeken, zoeken, zoeken in de microsheets maar geen mengselschroef te vinden.....raar maar waar.....krijg ik een adres in Amsterdam rivierenbuurt, ene Rob Bron, die zou wellicht me kunnen helpen.
Affijn, ik op naar de Vechtstraat, één straat verder ben ik geboren, ouwe buurt dus. Aanbellen en mijnheer is net wakker (tis één uur 's middags).
Kom ik binnen, zie ik een virtrinekast die één kant van de woonkamer in beslag neemt die volstaat met bekers en andere trofeeën. Van motorraces. Eind jaren '60, begin '70 was hij goed met 50cc tweetakten op o.a. de TT van Assen.
Dan naar boven, de zolder die ingericht als werkplaats. Hij trekt een kist uit de kast met allemaal onderdeeljtes.
Helaas geen mengselschroef die hetzelfde is.
Dus onverrichte zaken naar huis, later die week met een gasbrander en soldeer gaan klooien en de schroef doet het weer!
Dus de boel kan er op!
Deze keer eerst de luchtfilterkast erop, omdat ik dan tenminste de carterontluchting kan aansluiten, je komt er anders niet meer bij.
Ze zitten er eindelijk tussen:
Xjeetje is maar even erbij gekomen als steun en toeverlaat (en kapstok):
Zo'n opgeruimde werkbank is ook wel heel erg wennen, de laatste keer dat-ie er zo uitzag was ergens in 2001 geloof ik...heb een uur bezig geweest met opruimen....viel dus nog mee!
De carbs's zitten nog in die gele handdoek.
De mengselschroef van carb nr 1 zat vast en is er door de motorzaak uitgepeuterd, wat wel een verwoeste kop van de schroef opleverde.
Affijn ik naar Roukama, die wilden geen hele set opofferen voor één schroefje en verwezen me naar de dealer.
De dichtsbijzijnde is Motorport A'dam oftewel Selling.
Kom ik daar, moet ik terug omdat er voor die Kutkawa vier verschillende carb's zijn gebruikt....dus met de carb's en serienummer weer terug.
Zoeken, zoeken, zoeken in de microsheets maar geen mengselschroef te vinden.....raar maar waar.....krijg ik een adres in Amsterdam rivierenbuurt, ene Rob Bron, die zou wellicht me kunnen helpen.
Affijn, ik op naar de Vechtstraat, één straat verder ben ik geboren, ouwe buurt dus. Aanbellen en mijnheer is net wakker (tis één uur 's middags).
Kom ik binnen, zie ik een virtrinekast die één kant van de woonkamer in beslag neemt die volstaat met bekers en andere trofeeën. Van motorraces. Eind jaren '60, begin '70 was hij goed met 50cc tweetakten op o.a. de TT van Assen.
Dan naar boven, de zolder die ingericht als werkplaats. Hij trekt een kist uit de kast met allemaal onderdeeljtes.
Helaas geen mengselschroef die hetzelfde is.
Dus onverrichte zaken naar huis, later die week met een gasbrander en soldeer gaan klooien en de schroef doet het weer!
Dus de boel kan er op!
Deze keer eerst de luchtfilterkast erop, omdat ik dan tenminste de carterontluchting kan aansluiten, je komt er anders niet meer bij.
Ze zitten er eindelijk tussen:
Xjeetje is maar even erbij gekomen als steun en toeverlaat (en kapstok):
Zo'n opgeruimde werkbank is ook wel heel erg wennen, de laatste keer dat-ie er zo uitzag was ergens in 2001 geloof ik...heb een uur bezig geweest met opruimen....viel dus nog mee!
en ook zo veel ruimte om wat te doen
tegenwoordig moet ik alles weer hier buiten doen aangezien mijn garage volstaat met een wagen die 6 meter lang is
maar je ben in ieder geval lekker bezig
tegenwoordig moet ik alles weer hier buiten doen aangezien mijn garage volstaat met een wagen die 6 meter lang is
maar je ben in ieder geval lekker bezig
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Ik ken het, de enige keer dat m'n werkbank géén zootje was, was de 1e minuut toen ik 'm gebouwd heb geloof ikWoody schreef:Affijn zoals belooft hier wat piccies van de klus:
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)