Gonzo
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Ziet er goed uit!
(moet wel een keer m'n duits op gaan poetsen geloof ik )
'k Snap nog steeds niet dat je Gonzo weg wil doen
Neem een voorbeeld aan Dr. Death, die ondergaat toch ook elke keer radicale gedaansverwisselingen?
Een echte ratbiker zal haar niet willen hebben omdat die z'n eigen rat wil creeren. En een niet-echte-ratbiker is het niet waard om op zo'n schoonheid te zitten!
(moet wel een keer m'n duits op gaan poetsen geloof ik )
'k Snap nog steeds niet dat je Gonzo weg wil doen
Neem een voorbeeld aan Dr. Death, die ondergaat toch ook elke keer radicale gedaansverwisselingen?
Een echte ratbiker zal haar niet willen hebben omdat die z'n eigen rat wil creeren. En een niet-echte-ratbiker is het niet waard om op zo'n schoonheid te zitten!
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
'k Denk dat Goos hiermee de roestige spijker op z'n kop slaat.Goos schreef:Een echte ratbiker zal haar niet willen hebben omdat die z'n eigen rat wil creeren. En een niet-echte-ratbiker is het niet waard om op zo'n schoonheid te zitten!
Wie wil jij nou dat er op Gonzo de straat uit rijdt?
'k Denk dat toch iemand uit de hardcore scene moet zijn en zeker geen wannabee.
En juist een hardcore Rataplanner wil niet op Gonzo gezien worden, omdat die er zich voor zou schamen om met andermans veren te pronken.
D'r zit dus niets anders op, dan Gonzo zelf te houden, radicaal om te bouwen, of ritueel te verbranden.
Olive is the New Black
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!Dyrck schreef:'k Denk dat Goos hiermee de roestige spijker op z'n kop slaat.Goos schreef:Een echte ratbiker zal haar niet willen hebben omdat die z'n eigen rat wil creeren. En een niet-echte-ratbiker is het niet waard om op zo'n schoonheid te zitten!
Wie wil jij nou dat er op Gonzo de straat uit rijdt?
'k Denk dat toch iemand uit de hardcore scene moet zijn en zeker geen wannabee.
En juist een hardcore Rataplanner wil niet op Gonzo gezien worden, omdat die er zich voor zou schamen om met andermans veren te pronken.
D'r zit dus niets anders op, dan Gonzo zelf te houden, radicaal om te bouwen, of ritueel te verbranden.
Of zelf houden... of ritueel verbranden
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Re: Gonzo
Ik had m al gezien (en erop gereageerd) op M-F...hier dan ook nog maar een keerfloris schreef:Zowel in Custombike magazine als in Sabine Welte's Extreme Bikes boek.
mooie reclame voor de ratten
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
Jazeker...Cadcatz schreef:Ik had m al gezien (en erop gereageerd) op M-F...hier dan ook nog maar een keerfloris schreef:Zowel in Custombike magazine als in Sabine Welte's Extreme Bikes boek.
En er zijn weer plannen voor een nieuwe... nog ruiger
-
- Bezoek Rat
Hee Jack niet te veel daarover vertellen johfloris schreef:Jazeker...Cadcatz schreef:Ik had m al gezien (en erop gereageerd) op M-F...hier dan ook nog maar een keerfloris schreef:Zowel in Custombike magazine als in Sabine Welte's Extreme Bikes boek.
En er zijn weer plannen voor een nieuwe... nog ruiger
gespannfahrer
Ellef pleuroos voor een wandflessenopener??? Da's diefstal! Ik heb de mijne voor nix uit het oud ijzer van de motorzaak gered van een wisse dood.
En dan staat er nog 'Schuttersbier' op ook! Opzouten met je Cola en Bud-paardepis!
En dan staat er nog 'Schuttersbier' op ook! Opzouten met je Cola en Bud-paardepis!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!