voorstellen

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

osok
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 172
Lid geworden op: ma aug 29, 2011 9:07 pm
Locatie: Veluwezoom...

Voorstellen...

Bericht door osok » zo aug 24, 2014 8:26 pm

Chris!

Feel welcome, nice bike!

OSOK
He who dies with the most toys, wins!!

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » zo aug 24, 2014 8:33 pm

Das wel heel erg toevallig.
Eergisteren heb ik voor het eerst over jouw motor gehoord. Jij was toevallig bij mijn motorzaak langsgeweest, en hij had het meteen over jouw rat.
Ik ben jouw rat nog niet in de buurt tegengekomen, maar ik zal hem heus wel een keer live zien.
Al met al een erg gaaf apparaat.
Radt, Ratter, Ratst.

Gebruikersavatar
frodo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 98
Lid geworden op: wo aug 20, 2014 8:52 pm
Locatie: ellewoutsdijk

Bericht door frodo » di aug 26, 2014 5:05 pm

goede,
bedankt voor de leuke reacties. doet goed!.

angel: mijn ballen zijn in goede handen. de monoveer komt van een gs en is traploos instelbaar naar de wensen van mijn onderbuik.

de vlieger: wat betreft de tuv..waar vind ik de eisen die de aardige tuv mannen aan mn fiets stellen. ik weet dat ie in nederland voldoet ( lees: wordt niet beboet). verkeersdienders zijn wel nieuwsgierig maar ik kom er met een lolletje mee weg. ik heb geen idee hoe de duitse dienders zullen reageren , ik ben er nog niet geweest op deze fiets. graag tips om niet al teveel gesodemieter te krijgen.

rADT: ik rijdt wel veel maar dan op een zwarte pan European. ik denk dat je de zaak in kapelle bedoeld. ik had er van gehoord dat het een leuke zaak was en was er samen met mn meisje (zij op haar matzwarte cbr 100f) heengereden om eens te kijken. is inderdaad een leuke zaak met een schappelijke eigenaar. ik zag er een paar leuke bandjes die ik gelijk besteld heb. mn fiets krijgt dus eind volgende week mooie ronde nieuwe schoenen!.

groeten chris.
olie? hoezo?

Johnnie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 8
Lid geworden op: di sep 30, 2014 1:35 pm

Bericht door Johnnie » wo okt 01, 2014 2:21 pm

Mooi ding zeg! Leuk ook dat je hem zo op video vastgelegd hebt.
Keep calm and ride on

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5201
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » wo okt 01, 2014 4:55 pm

Voor zover ik weet wordt je meestal uitgebreid gefotografeerd door de Duitse politie als je ze toevallig tegenkomen bij bijv. een benzinestation.
De eerste vraag is dan meestal: 'Ist das erlaubt in Holland?' Daarop antwoord je uitermate ernstig 'Ja' (omdat het meeste wat wij doen ook echt is toegestaan, het moet 'deugdelijk bevestigd' zijn).
Dat wordt uiteraard niet geloofd maar omdat je met een NL plaat rijdt kunnen ze niets doen, want wij hebben niets met de TüV te maken.
Houdt wel rekening met scherpe uitstekende delen, dat is overal verboden en reden om je van de weg te halen. Tenzij die delen van bijv siliconenkit zijn gemaakt, dan mag het weer wel.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » za okt 04, 2014 7:31 am

Voor zover ik weet wordt je meestal uitgebreid gefotografeerd door de Duitse politie als je ze toevallig tegenkomen bij bijv. een benzinestation.
De eerste vraag is dan meestal: 'Ist das erlaubt in Holland?' Daarop antwoord je uitermate ernstig 'Ja' (omdat het meeste wat wij doen ook echt is toegestaan, het moet 'deugdelijk bevestigd' zijn).
Dat wordt uiteraard niet geloofd maar omdat je met een NL plaat rijdt kunnen ze niets doen, want wij hebben niets met de TüV te maken.
Houdt wel rekening met scherpe uitstekende delen, dat is overal verboden en reden om je van de weg te halen. Tenzij die delen van bijv siliconenkit zijn gemaakt, dan mag het weer wel.

Klopt helemaal en als je ter plaatse een scherp iets kunt verwijderen/veranderen kom je zonder bekeuring weg.
Wel altijd beleefd en to the point blijven.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Plaats reactie