Honda's: CB400F en CB550F
Moderators: Goos, Teevee, Woody
-
- Rataplan Rat
Honda's: CB400F en CB550F
He lui , collega heeft 2 Honda's te koop staan: CB400F en CB550F, beiden met kenteken, bouwjaren omstreeks 1977 dus belastingvrij.
Hebben lang stilgestaan,zijn vrijwel kompleet maar rijden niet.Hebben dus minimaal een nieuwe accu en carb.schoonmaakbeurt nodig.
Prijs 250 euro per stuk, foto's volgen nog (staan wel ergens op marktplaats ,woonplaats Capelle a/d IJssel). Ze staan in Ridderkerk.
MZllls,Rob.
Hebben lang stilgestaan,zijn vrijwel kompleet maar rijden niet.Hebben dus minimaal een nieuwe accu en carb.schoonmaakbeurt nodig.
Prijs 250 euro per stuk, foto's volgen nog (staan wel ergens op marktplaats ,woonplaats Capelle a/d IJssel). Ze staan in Ridderkerk.
MZllls,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
Hoi Johan de motor is van mijn collega dus eea zou je zelf ff met hem moeten regelen. Heeft binnenkort wel verbouwing en dan moettie weg zijn.
Zelf heb ik geen plaats meer in mijn garage dus das geen optie.
De Honda staat in Ridderkerk en de XS in Schiedam dus das redelijk dicht bij elkaar. Ik stuur je het telefoonnr van mijn collega Willem wel ff in PM.
MZllls,Rob.
De Honda staat in Ridderkerk en de XS in Schiedam dus das redelijk dicht bij elkaar. Ik stuur je het telefoonnr van mijn collega Willem wel ff in PM.
MZllls,Rob.
Fuel is what I burn!
Owkee, ik dacht dat ie bij jou stond. Dan zal ik Willem eens bellen.2strokerob schreef:Hoi Johan de motor is van mijn collega dus eea zou je zelf ff met hem moeten regelen. Heeft binnenkort wel verbouwing en dan moettie weg zijn.
MZllls,Rob.
-
- Rataplan Rat