custom made ratbike tanks

Motoren en onderdelen handel

Moderators: Goos, Woody, Teevee

zes
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:19 pm
Locatie: Helden

custom made ratbike tanks

Bericht door zes » za jun 02, 2007 8:44 pm

Als iemand interresse heeft in op maat gemaakte ratbike tanks van bvb van brandblusser flessen of buizen (rond of 4kant ).... voor niet al teveel geld.... zie ik er een leuke bezigheid in om die euroziekheid te overwinnen ( met andere woorden ,lijkt me een leuke beunjob).....een van mijn klussen is te zien op het forum: show your bike... en dan eeuwig zonde... euhh hahah en dan die cbx1000 die met twee luchttanks als brandstof tank op de foto staat :?: :?: :?: :?: :?: ik hoor het wel ... grtz Zes

ratman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 96
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 1:36 pm
Locatie: brunssum (limburg)
Contacteer:

Bericht door ratman » ma jun 04, 2007 9:41 am

wat moet je er voor hebben
ratbike for live

zes
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:19 pm
Locatie: Helden

Bericht door zes » ma jun 04, 2007 4:48 pm

ligt eraan wat je wilt ..een tank bestaand uit buizen ( 5 a 6 )...uit 4 kante pijp...en voor wat voor een motor... want ik moet natuurlijk wel de maten hebben ...of zelfs de motor voor ze passend te maken ..schat zelf zo rond de 200 euries...kan minder zijn kan ook meer zijn ... het ligt eraan wat voor ontwerp ik moet maken ... ben je tevreden met het antwoord?

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7197
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » ma jun 04, 2007 5:37 pm

Damn man, daar heb je een complete ratbike voor. :lol:
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

zes
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:19 pm
Locatie: Helden

Bericht door zes » ma jun 04, 2007 8:12 pm

stel dat ik een programma op discovery had zoals orange county choppers dan zou je er van snoepen,..... dus stel je ajb niet aan .... zelfs al werk je bij de aldi is het nog niet duur,.... je heb dus egt de foto,s op ;show your bikes ,... en dan eeuwig zonde niet gezien

zes
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:19 pm
Locatie: Helden

Bericht door zes » ma jun 04, 2007 8:16 pm

heb bij feesten waar ik niet ben op komen dagen al prijzen uitgekeerd gekregen ...hoorde ik later van maten( waar ik nieteens mee drink) te horen gekregen dat ze al een prijs voor me uitgekozen hadden terwijl ik daar niet was.............jou keus ... ken je ook nix aan doen dat je uit Helmond komt joh...euh en jij begon met mauwen(katte mepper)

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » ma jun 04, 2007 8:34 pm

zes schreef:stel dat ik een programma op discovery had zoals orange county choppers dan zou je er van snoepen,..... dus stel je ajb niet aan .... zelfs al werk je bij de aldi is het nog niet duur,.... je heb dus egt de foto,s op ;show your bikes ,... en dan eeuwig zonde niet gezien
Ik vind €200,- ook duur voor een tankje, voor dat geld koop je inerdaad een rijdende ratbike
en van die kut occ bikes word ik niet koud of warm (zag in EDE LBQ dit weekend ook een paar hele mooie projekten die weinig hebben gekost) en op de sloop vind ik altied gaaf spul voor weinig
gespannfahrer

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » ma jun 04, 2007 8:36 pm

zes schreef:heb bij feesten waar ik niet ben op komen dagen al prijzen uitgekeerd gekregen ...hoorde ik later van maten( waar ik nieteens mee drink) te horen gekregen dat ze al een prijs voor me uitgekozen hadden terwijl ik daar niet was.............jou keus ... ken je ook nix aan doen dat je uit Helmond komt joh...euh en jij begon met mauwen(katte mepper)

Dat zijn dan in mijn ogen waardeloze feesten, als je erniet ben geweest en je krijgt toch een troffee :evil:
gespannfahrer

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7197
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » ma jun 04, 2007 8:56 pm

Sow joh, wat ben jij snel op je teentjes getrapt zeg. Ik heb volgens mij geen enkele opmerking gemaakt over het wel of niet mooi zijn, dus waarom jij je begint te verdedigen met het winnen van prijzen????????
Ik zeg alleen dat een tank van 200 euro op een ratbike stevig aan de prijs is en niet bepaald in de gedachte van het ratbike-gebeuren. Het hele idee is een lowbudget fiets, en een tank met dezelfde waarde als de rest van de fiets past daar niet bij.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » di jun 05, 2007 5:28 am

Misschien dat je beter op chopperforums kunt adverteren.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

ratman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 96
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 1:36 pm
Locatie: brunssum (limburg)
Contacteer:

Bericht door ratman » di jun 05, 2007 7:07 am

zes schreef:ligt eraan wat je wilt ..een tank bestaand uit buizen ( 5 a 6 )...uit 4 kante pijp...en voor wat voor een motor... want ik moet natuurlijk wel de maten hebben ...of zelfs de motor voor ze passend te maken ..schat zelf zo rond de 200 euries...kan minder zijn kan ook meer zijn ... het ligt eraan wat voor ontwerp ik moet maken ... ben je tevreden met het antwoord?
sorry maar voor die prijs probeer ik zelf wel wat te maken
ratbike for live

ratman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 96
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 1:36 pm
Locatie: brunssum (limburg)
Contacteer:

Bericht door ratman » di jun 05, 2007 7:09 am

zes schreef:stel dat ik een programma op discovery had zoals orange county choppers dan zou je er van snoepen,..... dus stel je ajb niet aan .... zelfs al werk je bij de aldi is het nog niet duur,.... je heb dus egt de foto,s op ;show your bikes ,... en dan eeuwig zonde niet gezien

zo als occ hahaaha
dan betaalde ik nog geen twee honderd euro of meer dit is eeen ratte site toch en geen chrome site voor mensen met geld :oops:
ratbike for live

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » di jun 05, 2007 9:50 am

ach van mij mag hij adverteren. Als iemand het geld er voor over heeft mag hij van mij zo'n tank laten maken. Iedereen gaat met het ratbikeidee om zoals hij zelf wil. Hij biedt zijn diensten aan voor een prijs die hij ok vindt en wij kunnen er iets mee doen als we dat willen.

live and let live is what I always say..... nu ja, soms moet ik ook eten.....

groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die € 200,- voor een tank belachelijk vindt.....
tevens groeten van Diva Z die best een andere tank zou willen hebben.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Vleer
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 914
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:28 am

Bericht door Vleer » di jun 05, 2007 11:34 am

He jongens, rustig aan. Als je niet zelf kunt lassen en bv. een 3 dubbele perslucht/brandblus cylinder tank wil hebben die op maat gemaakt wordt voor je fiets vind ik 200 pleur niet echt veel. Het oog wil ook wat 8) . Of je dat uit wil geven voor je fiets is wat anders. Niet gelijk zo mopperen, je hoeft er geen gebruik van te maken. :D
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5202
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » di jun 05, 2007 12:41 pm

Maar het is en blijft een berg geld. Ik kon voor 235 eur nieuwe bochten kopen voor Xjeetje, maar toch iets anders gedaan: gratis bochten (met deukjes), lasapparaat voor 60 eur, elektrodes voor 10 eur, 8 meter romax 32 mm pijp voor ± 30eur, 3 mtr verwarmingsbuis voor 4 eur, van de schroot wat plaatjes ijzer, boorstandaard was 3 tientjes, doos boortjes en andere zooi voor 2 tientjes, ijzeren staaf 1.5 mtr 3 eur en een paar avonden prutsen en klooien en ik heb nieuwe gasdichte uitlaten.
Voor nog geen 160 eur bij elkaar. En dan hou ik het lasapparaat en de boorstandaard en de doos boortjes 'over' (leve de Aldi!)
Dan word zelluf tankje maken nog goedkoper.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gesloten