honda magna "verrat"
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
Ziet er al direct een stuk beter uit!
Forward controls is inderdaad geen simpele klus. Dingen om je voeten op te zetten, dat stelt niks voor, maar betrouwbare en degelijke bediening is heeel wat anders.
Hier staan wat fotos en tekeningen van een setje op een CB750. Misschien heb je er wat aan.
Forward controls is inderdaad geen simpele klus. Dingen om je voeten op te zetten, dat stelt niks voor, maar betrouwbare en degelijke bediening is heeel wat anders.
Hier staan wat fotos en tekeningen van een setje op een CB750. Misschien heb je er wat aan.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
-
- Bezoek Rat
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
haha idd iets te fanatiek met de spuitbus!!de vlieger schreef:Rocky Horror schreef:is dat wel verstandig om dat chroom van je voorvork ook te spuiten?
Nee, das dus niet verstandig!!!
kan dat geen kwaad voor die rubbers?
O jawel, die keerringen houden helemaal niet van verf!!!
maar de voorvorkkeeringen moet ik toch nog vervangen dus nu maar hopen dat het er weer afwil!
volgend jaar zomer wil ik mijn rijbewijs gaan halen dus heb nog alle tijd!
maar bedankt voor de tip!!
sjoemie schreef:ik heb de forwardcontrol van de achterrem klaar maar nu werkt plaatjesupload.nl niet...
kent iemand dit probleem?
want ik wou mijn foto's alvast hierop zetten,
maar dat werkt niet......
Van plaatjesupload.nl:
Even afwachten dus.Server verhuizing
Bedankt voor je bezoek op plaatjesupload.nl, op dit moment zijn wij bezig met een verhuizing. Door onverwachte groei moeten wij van server veranderen, dit gebeurd op dit moment. Onze excusses voor het ongemak. Morgen kun je weer naar hartelust bestanden uploaden!. Alle foto's zijn gewoon nog beschikbaar, deze kun je nog bekijken maar uploaden staat even tijdelijk uit.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Hee da's handig voor m'n eigen CB750 ratbike! Dank je wel!Teevee schreef:Hier staan wat fotos en tekeningen van een setje op een CB750. Misschien heb je er wat aan.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Ojee, je bent nog niet bevoegd motorrijder? Laat dan verf maar lekker zitten, beschermd goed tegen roest. Voor je gaat rijden eraf halen met een plastic schraper of een schuursponsje danwel heel fijn schuurpapier op een katoenen rug met veel water erbij. Anders komt de voorvorkolie na een paar keer flink remmen eruit spuiten.sjoemie schreef:haha idd iets te fanatiek met de spuitbus!!
maar de voorvorkkeeringen moet ik toch nog vervangen dus nu maar hopen dat het er weer afwil!
volgend jaar zomer wil ik mijn rijbewijs gaan halen dus heb nog alle tijd!
Maar bedankt voor de tip!!
Wil je niet hebben, zitten je remschijven en blokkies onder de olie....is lastig schoonmaken + nieuwe remblokken
Wil je het chroom niet zien, doe er dan hoezen overeen of een stuk oude binnenband, vastzetten met tie-rips. Gaan je keerringen nog langer mee ook.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!