Wat heb je zoal gedaan vandaag?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Vleer
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 914
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:28 am

Bericht door Vleer » zo jul 19, 2009 6:39 pm

Zo vandaag m'n Ural uit elkaar gesloopt bij m'n ouders in de garage, is ook wel weer leuk om droog te kunnen sleutelen.
Ze begonnen in Zeeland een beetje aan te dringen dat ie opgehaald moest worden, dus dat maar gedaan.
Nu ligt ie dan in onderdelen bij me in de tuin. Iemand nog interesse in Ural spaakwieltjes met leuke bandjes erom?

Zijspan ga ik tzt aan een andere fiets bakken! 8)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3947
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » ma jul 20, 2009 6:17 pm

Wij zitten sinds een paar dagen op een eiland ten noorden van Friesland.
Dit keer niet in een tentje, maar heel decadent in een huisje.
En ik moet eerlijk bekennen, dat me dat met dit weer (regen valt hier regelmatig met bakken naar beneden) eigenlijk best wel bevalt.
Olive is the New Black

nachtmerrie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 807
Lid geworden op: vr mar 28, 2008 8:24 pm
Locatie: Brabant

Bericht door nachtmerrie » ma jul 20, 2009 10:37 pm

Dyrck schreef:Wij zitten sinds een paar dagen op een eiland ten noorden van Friesland.
Fijne vakantie daar op je eilandje. :!:
Nightmare at the darkside off the moon

Hertog Jan
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 573
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 2:39 pm
Locatie: Die Heimat

Bericht door Hertog Jan » di jul 21, 2009 1:11 pm

nachtmerrie schreef:
Dyrck schreef:Wij zitten sinds een paar dagen op een eiland ten noorden van Friesland.
Fijne vakantie daar op je eilandje. :!:
Ten zuiden van Friesland had ik trouwens best raar gevonden...

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » di jul 21, 2009 6:47 pm

Vandaag na anderhalve week eindelijk m'n voorwiel met nieuwe band terug.De nieuwe motorzaak bij ons op het dorp wilde er wel een nieuwe opleggen,maar had wat problemen met de leverancier. :?
Dan kan het Ratabanden team dat toch sneller :D
Iig was de oude op en de twee proppen die het toch een jaar hadden uitgehouden waren er aan het uitgaan,met als gevolg steeds vaker de band oppompen.
Nu voor en achter Metzeler marathon voorbanden.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » di jul 21, 2009 9:29 pm

Hertog Jan schreef:.............

Ten zuiden van Friesland had ik trouwens best raar gevonden...

wij wonen ook op een eiland ('t Gelders Eiland), maar ze hebben hier tegenwoordig wegen aangelegd ipv trekpontjes
Groeten Eline-fasteddie.

Cadcatz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 375
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:17 am
Locatie: Maarheeze
Contacteer:

Bericht door Cadcatz » di jul 21, 2009 10:15 pm

Vandaag voor de 2e dag op rij naar de Kermis geweest met de kinders...tis wel weer mooi geweest nu :P

Ziek gevreten aan de berlinerbollen, kaneelstokken en aanverwante meuk, blauwe plekken van de botsauto's en gekneusde ribben en verstuikte enkels van de cakewalk...We kunnen er weer een jaar tegen 8)
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4824
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door voodoo » wo jul 22, 2009 1:21 pm

net ontdekt dat de campong een hotspot heeft; de groeten uit een zonnig zuiden van frankrijk.
Stop making sense

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3365
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » wo jul 22, 2009 6:18 pm

amiga's y amigo's los Robbos is weer terug uit Iberica. Als eerste hulde aan los Kadettos die het allemaal gehaald heeft heen en terug...ok startmotor heeft erge last van de hoge temperaturen maar met dochterlief aan het contact en een klapje met de hamer op de startmotor en lopen :lol:
Ik heb in elk geval wel voor verrekte nekken gezorgd op de Route Soleil en Autoplana Catalana want welke randdebiel gaat er nu met zo'n wrak down south: moi dus :wink:
Maar camping was eigenlijk wel mooi, zwembad was heerlijk en vooral la playa zorgde erg voor een echt vakantiegevoel bij mij..
Belangrijkste was daat mijn kleine draakje het heeeeel erg leuk heeft gehad dus missie geslaagd.
Zelf zou ik nooit erheen gaan....beetje patservolk daar..erg toeristisch entertainment maar het heerlijke strand, de zon , de goedkope sixpacks San Miguel en de buuf verderop maakten veel goed :roll: :wink: ..
Maar om het echt goed te maken wil ik misschien toch nog naar motorcamping Route99 in Frankrijk...al de doekoes het toelaten :roll:
Maar het is ook weer goed hier op het forum terug te zijn.
MZzzlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!

scheffers
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 85
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 10:49 pm

Bericht door scheffers » wo jul 22, 2009 7:37 pm

2strokerob schreef:amiga's y amigo's los Robbos is weer terug uit Iberica. Als eerste hulde aan los Kadettos die het allemaal gehaald heeft heen en terug...ok startmotor heeft erge last van de hoge temperaturen maar met dochterlief aan het contact en een klapje met de hamer op de startmotor en lopen :lol:
Ik heb in elk geval wel voor verrekte nekken gezorgd op de Route Soleil en Autoplana Catalana want welke randdebiel gaat er nu met zo'n wrak down south: moi dus :wink:
Maar camping was eigenlijk wel mooi, zwembad was heerlijk en vooral la playa zorgde erg voor een echt vakantiegevoel bij mij..
Belangrijkste was daat mijn kleine draakje het heeeeel erg leuk heeft gehad dus missie geslaagd.
Zelf zou ik nooit erheen gaan....beetje patservolk daar..erg toeristisch entertainment maar het heerlijke strand, de zon , de goedkope sixpacks San Miguel en de buuf verderop maakten veel goed :roll: :wink: ..
Maar om het echt goed te maken wil ik misschien toch nog naar motorcamping Route99 in Frankrijk...al de doekoes het toelaten :roll:
Maar het is ook weer goed hier op het forum terug te zijn.
MZzzlllsss,Rob.
hahaa cool man! wat tikjes op de startmotor vinden ze fijn die kadettjes :lol:
Op zoek naar CAD-tekenaar of Designer? roelscheffers.nl

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » wo jul 22, 2009 8:12 pm

2strokerob schreef:amiga's y amigo's los Robbos is weer terug uit Iberica. Als eerste hulde aan los Kadettos die het allemaal gehaald heeft heen en terug...ok startmotor heeft erge last van de hoge temperaturen maar met dochterlief aan het contact en een klapje met de hamer op de startmotor en lopen :lol:
Ik heb in elk geval wel voor verrekte nekken gezorgd op de Route Soleil en Autoplana Catalana want welke randdebiel gaat er nu met zo'n wrak down south: moi dus :wink:
Maar camping was eigenlijk wel mooi, zwembad was heerlijk en vooral la playa zorgde erg voor een echt vakantiegevoel bij mij..
Belangrijkste was daat mijn kleine draakje het heeeeel erg leuk heeft gehad dus missie geslaagd.
Zelf zou ik nooit erheen gaan....beetje patservolk daar..erg toeristisch entertainment maar het heerlijke strand, de zon , de goedkope sixpacks San Miguel en de buuf verderop maakten veel goed :roll: :wink: ..
Maar om het echt goed te maken wil ik misschien toch nog naar motorcamping Route99 in Frankrijk...al de doekoes het toelaten :roll:
Maar het is ook weer goed hier op het forum terug te zijn.
MZzzlllsss,Rob.
fijn te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!
't zal allemaal wel.........

Hertog Jan
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 573
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 2:39 pm
Locatie: Die Heimat

Bericht door Hertog Jan » wo jul 22, 2009 8:44 pm

2strokerob schreef:amiga's y amigo's los Robbos is weer terug uit Iberica. Als eerste hulde aan los Kadettos die het allemaal gehaald heeft heen en terug...ok startmotor heeft erge last van de hoge temperaturen maar met dochterlief aan het contact en een klapje met de hamer op de startmotor en lopen :lol:
Ik heb in elk geval wel voor verrekte nekken gezorgd op de Route Soleil en Autoplana Catalana want welke randdebiel gaat er nu met zo'n wrak down south: moi dus :wink:
Maar camping was eigenlijk wel mooi, zwembad was heerlijk en vooral la playa zorgde erg voor een echt vakantiegevoel bij mij..
Belangrijkste was daat mijn kleine draakje het heeeeel erg leuk heeft gehad dus missie geslaagd.
Zelf zou ik nooit erheen gaan....beetje patservolk daar..erg toeristisch entertainment maar het heerlijke strand, de zon , de goedkope sixpacks San Miguel en de buuf verderop maakten veel goed :roll: :wink: ..
Maar om het echt goed te maken wil ik misschien toch nog naar motorcamping Route99 in Frankrijk...al de doekoes het toelaten :roll:
Maar het is ook weer goed hier op het forum terug te zijn.
MZzzlllsss,Rob.
Welkom terug !

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » do jul 23, 2009 1:51 am

vanmiddag ff wat alumimimiumum en andere losse zooi gehaald , kan ik het weekend de kuip van Mrs.Nyx vergroten . nummerplaat bevestiging behoeft ook enige aandacht en er zijn nog wat dingetjes die voor 9 augustus beter moeten . en net viel verlichting van snelheids(nou ja, snelheid :? )-meter uit dus ff kijken of ik nog ergens alternatief heb liggen id. vorm van nummerplaatverlichtingsmaloochempie of zo .
volgende week is dinnetje op vakantie met d'r kids enm wil ik ook enige aandacht aan haar brommert spenderen , ze wil bv ander kleurtje (kan :twisted: ) ze wil oa. paars en metallic(is godsonmogelijk :evil: ) maar heb toch vrij spel dus maak er wel wat van . zal tassen opzij houden daar was een liefhebster voor , geloof ik en voor de rest maak ik er wel wat van .
nu wordt het tijd voor stick en borrel . en dan richting bed .
camperproleet

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3365
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » do jul 23, 2009 10:04 pm

He luitjes..ik ga weer ff afscheid nemen voor een paar daagies 8) ..het motorgevoel kriebelt te veel en ik ga morgen met de Ratscot naar la France..lag eigenlijk al in de planning maar ik heb nog doekoes over dus..hoop er zaterdagmiddag te zijn bij Moto99 zodat ik Vincents verjaardag nog kan meevieren :-/ ..als ik maandag dan een beetje opgedroogd ben :roll: ..wil ik misschien nog de motorcamping in Lunas aandoen ..dan wil ik het weekend terug zijn..zodat ik bij een nieuwe vlam kan zijn :oops: :lol: maar das een ander verhaal.
Iedereen bon jour!!! MZllsss,Rob.
Fuel is what I burn!

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » vr jul 24, 2009 5:35 am

veel plezier
gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Gesloten