Wat heb je zoal gedaan vandaag?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3947
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » ma apr 06, 2009 6:52 pm

Kun je niet langs die custombouwer gaan voor een taxatie en meteen een reële opgaaf krijgen van de kosten voor de verbouwing?
Mischien dat een schade-expert daar wat mee kan.
En natuurlijk de drankrijder aansprakelijk stellen voor de kosten, die z'n verzekering niet wil vergoeden.
Desnoods laat je je maar en passant ontvallen dat een paar 'motorvriendjes' hem wel willen helpen met de besluitvorming.
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » ma apr 06, 2009 6:54 pm

Hertog Jan schreef: En die eikel komt er natuurlijk weer het makkelijkste vanaf :evil:
Dat weet ik nog niet, hij is wel door de politie aangehouden wegens het veroorzaken van een ongeval onder invloed van alcohol
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » ma apr 06, 2009 6:58 pm

Dyrck schreef:Kun je niet langs die custombouwer gaan voor een taxatie en meteen een reële opgaaf krijgen van de kosten voor de verbouwing?
Mischien dat een schade-expert daar wat mee kan.
En natuurlijk de drankrijder aansprakelijk stellen voor de kosten, die z'n verzekering niet wil vergoeden.
Desnoods laat je je maar en passant ontvallen dat een paar 'motorvriendjes' hem wel willen helpen met de besluitvorming.
Ik heb van Tjeerd (van customs & classics) die Diva gebouwd heeft naam en telefoonnummer van een taxateur gekregen die rekening houdt en ervaring heeft met dergelijke verbouwingen. Als Tjeerd de wagen ziet zal hij een schatting kunnen maken van de kosten.
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

braveheart
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 246
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:22 pm
Locatie: Gemert

Bericht door braveheart » di apr 07, 2009 7:47 am

he wat krijgt zo'n man nu als je een ongeluk veroorzaakt met drank op en betaald de verzekering wel uit

sterkte vanuit gemert

braveheart
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 246
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:22 pm
Locatie: Gemert

Bericht door braveheart » di apr 07, 2009 8:00 am

heb vorige week paardentrailer nieuwe as onder moeten zetten na kleine uitwijkmanuvre van zo'n k.u.t. pool auto kapot kreeg geen benziene
moest trekhaak er onderuit benzine tank en kon toen bij de pomp die was niet kapot alleen de +kabel maakt geen contact dus nieuwe draat getrokken en klaar is kees 2 middagen werk
en nu zit ik te wachten op de monteur van onze vaatwasser die is ook kapot maar dat valt als het goed is onder de garantie

gr vanuit gemert die het repareren nu moe is en ook weer verder wil met zijn span

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5083
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » do apr 09, 2009 11:22 pm

braveheart schreef:he wat krijgt zo'n man nu als je een ongeluk veroorzaakt met drank op en betaald de verzekering wel uit

sterkte vanuit gemert
De verzekering betaalt uit, maar gaat het geld daarna bij hem terughalen.

Een ongeluk veroorzaken met drank op kán er op uitlopen dat je een cursus moet volgen op eigen kosten (750 euro of zo), zo niet dan wordt je rijbewijs ongeldig verklaard, en/of het CBR kan gaan onderzoeken of ze je wel geschikt vinden om een rijbewijs te hebben.
Ik weet alleen niet in welke gevallen ze dat soort acties doen.

Maar ik wens het iedereen die met drank op achter het stuur kruipt van harte toe.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » vr apr 10, 2009 2:23 pm

Teevee schreef:
braveheart schreef:he wat krijgt zo'n man nu als je een ongeluk veroorzaakt met drank op en betaald de verzekering wel uit

sterkte vanuit gemert
De verzekering betaalt uit, maar gaat het geld daarna bij hem terughalen.

Een ongeluk veroorzaken met drank op kán er op uitlopen dat je een cursus moet volgen op eigen kosten (750 euro of zo), zo niet dan wordt je rijbewijs ongeldig verklaard, en/of het CBR kan gaan onderzoeken of ze je wel geschikt vinden om een rijbewijs te hebben.
Ik weet alleen niet in welke gevallen ze dat soort acties doen.

Maar ik wens het iedereen die met drank op achter het stuur kruipt van harte toe.
Zeg, Tom, Je bent goed op de hoogte. Hoe komt dat ?
Radt, Ratter, Ratst.

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » vr apr 10, 2009 2:25 pm

Ik was onlangs in Breda en dacht maar eens langs te gaan bij zo'n motorkledingdumpzaak. Ik had erover gelezen op internet, en motorkleding kan ik altijd gebruiken.
Oke, het was een grote zaak, ze hadden veel, maar om het nu goedkoop te noemen.
Kort gezegd: Dus niks meegenomen. Ik vond het niet goedkoop, en je kan beter een paar tientjes meer betalen met de zekerheid dat je het wel leuk vind.
Radt, Ratter, Ratst.

Gebruikersavatar
rattekotz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 105
Lid geworden op: di nov 11, 2008 1:48 pm
Locatie: Rattendal
Contacteer:

Bericht door rattekotz » vr apr 10, 2009 3:42 pm

ja die zaak ken ik, beddendump,meubilairdump en dure motorkleding, totaal niet interessant
RAT'S GET FAT,WHILE GOOD MAN DIE

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5083
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » vr apr 10, 2009 3:48 pm

rADt schreef: Zeg, Tom, Je bent goed op de hoogte. Hoe komt dat ?
Geen ervaring hoor. Kwam onlangs ter sprake op Motor-Forum.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door criticz » vr apr 10, 2009 4:12 pm

massa's leuke dingen gevonden vandaag: gasmasker, veldfles, netjes, pukkel, koppelriem en jajajajaja een castor oil olievaatje wat precies achterop MMD past....

ik voel een extreme make-over voor utpuchje in de lucht hangen :-**
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » vr apr 10, 2009 4:23 pm

Ben benieuwd. Ik krijg meteen visioenen van zuur kijkende buurmannen die zich zorgen maken over de waarde van hun huurhuis.


:twisted: :twisted:

Groetjes Krimmy
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3947
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » vr apr 10, 2009 4:45 pm

Het was vandaag zo'n mooi weer dat ik vanmiddag een boomhut voor de kiddo gebouwd heb.
Buuf is geloof ik minder blij...lol...

Zometeen lekker BBQ (je moet toch wat met dat overgebleven hout) en vanavond naar motorclub.
Het leven is best wel mooi....... :lol:
Olive is the New Black

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » vr apr 10, 2009 5:39 pm

vandaag ff stroboscoopjes op rommel geschroefd . bij gebrek aan noodblinkertjes . heb nu driftige alarmlichtjes 8)
volgende week eens ff kijken of ik er ook nog muzaktoestand op/in geschroefd krijg :P
camperproleet

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5632
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr apr 10, 2009 5:59 pm

ben naar een kunstoog wezen kijken en geprutst aan een knallende magna.. zonder resultaat overigens (nog steeds niet.. ben inmiddels zo'n 5 jaar ermee bezig en dacht dat het voorbij was.. net als de overige keren dat ik dat dacht overigens... :? :evil: )

Gesloten