Wat heb je zoal gedaan vandaag?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » zo apr 05, 2009 9:34 pm

Captain Krimson schreef:vandaag een kindervoorstelling gespeeld. Toen ik met Diva thuis de parkeerplaats op wilde draaien reed er een aangeschoten man met een zware japanse wagen achter bij me binnen. Komende dagen flink spierpijn, Diva waarschijnlijk total loss, de koets is zwaar beschadigd en krom. Dagwaarde nul, dus ik zie de bui al hangen.... Kijken of er een taxatie kan komen die rekening houdt met het unieke karakter van Diva.

groetjes Captain Krimson die er even flink de P in heeft!

ps de man heeft onmiddellijk schuld bekend en is door de politie aangehouden omdat hij teveel had gedronken. Drinkt eerst vijf bier (naar eigen zeggen) en gaat vervolgens met de auto met zijn zoontje naar de McDonnalds rijden.......
ja wat een eikel,
als je drank op hebt moet je gewoon niet meer gaan rijden :evil:
gespannfahrer

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5083
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » zo apr 05, 2009 9:44 pm

Captain Krimson schreef:vandaag een kindervoorstelling gespeeld. Toen ik met Diva thuis de parkeerplaats op wilde draaien reed er een aangeschoten man met een zware japanse wagen achter bij me binnen. Komende dagen flink spierpijn, Diva waarschijnlijk total loss, de koets is zwaar beschadigd en krom. Dagwaarde nul, dus ik zie de bui al hangen.... Kijken of er een taxatie kan komen die rekening houdt met het unieke karakter van Diva.

groetjes Captain Krimson die er even flink de P in heeft!

ps de man heeft onmiddellijk schuld bekend en is door de politie aangehouden omdat hij teveel had gedronken. Drinkt eerst vijf bier (naar eigen zeggen) en gaat vervolgens met de auto met zijn zoontje naar de McDonnalds rijden.......
Gadverdamme, das k*t zeg. Succes met de afhandeling.

Diva, we zullen je missen. :cry:
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5632
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » zo apr 05, 2009 11:02 pm

Doodzonde :!: :evil:

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door criticz » zo apr 05, 2009 11:09 pm

Criticz geeft Krimson een tubetje spierpijnzalf (en is blij dat Krimson er met niks meer dan spierpijn vanaf is gekomen) en geeft Diva een aai over de carrosserie, met de wens dat Diva weer beter zal worden en vergeeft Diva onmiddellijk en onvoorwaardelijk voor alle keren dat ze Criticz bij het in- of uitstappen zo nodig voor het hoofd moest stoten....
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 876
Lid geworden op: vr mar 28, 2008 10:52 pm
Locatie: Zuudloarn
Contacteer:

Bericht door Rat » zo apr 05, 2009 11:11 pm

Kutkolere wat een sjomp,ik begrijp dat niet ,eerst drinken ze naar zeggen een paar pilsjes pakken ze de auto rijden een motorrijder aan en er zit nog een kind naast ook ,zo iemand zal nooit meer achter het stuur mogen.

en Captain Krimson zal misschien nooit meer op zijn motor rijden ,

ow man ik kan me daar zo kwaad over maken ,heb je iets waar je blij mee bent komt er zo'n waailap met een snee in't oor rijd zo je hobby naar de gallemiezen. :evil: :evil:

Succes kerel,

Kop dr veur
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » zo apr 05, 2009 11:15 pm

Rat schreef:Kutkolere wat een sjomp,ik begrijp dat niet ,eerst drinken ze naar zeggen een paar pilsjes pakken ze de auto rijden een motorrijder aan en er zit nog een kind naast ook ,zo iemand zal nooit meer achter het stuur mogen.

en Captain Krimson zal misschien nooit meer op zijn motor rijden ,

ow man ik kan me daar zo kwaad over maken ,heb je iets waar je blij mee bent komt er zo'n waailap met een snee in't oor rijd zo je hobby naar de gallemiezen. :evil: :evil:

Succes kerel,

Kop dr veur
nu is Diva geen motor, maar verder ben ik het helemaal met je eens. Dat nooit meer motorrijden valt ook mee, ik houd er alleen een paar dagen flinke spierpijn aan over.

Afbeelding

groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5083
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » zo apr 05, 2009 11:24 pm

Voor alle duidelijkheid:

Afbeelding

Diva in betere tijden.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 876
Lid geworden op: vr mar 28, 2008 10:52 pm
Locatie: Zuudloarn
Contacteer:

Bericht door Rat » zo apr 05, 2009 11:25 pm

ow sorry wist ik niet ,maar niet minder erg en is altijd jammer.

Ja die spierpijn voel je morgen wel erger dacht ik .

succes Kerel
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 876
Lid geworden op: vr mar 28, 2008 10:52 pm
Locatie: Zuudloarn
Contacteer:

Bericht door Rat » zo apr 05, 2009 11:26 pm

Teevee schreef:Voor alle duidelijkheid:

Afbeelding

Diva in betere tijden.
Wat een leuk ding BTW :lol:
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 876
Lid geworden op: vr mar 28, 2008 10:52 pm
Locatie: Zuudloarn
Contacteer:

Bericht door Rat » zo apr 05, 2009 11:35 pm

nu is Diva geen motor, maar verder ben ik het helemaal met je eens. Dat nooit meer motorrijden valt ook mee, ik houd er alleen een paar dagen flinke spierpijn aan over.



Ja nou ik dacht dus dat diva je motor was en deze goed naar de gallamizen was ,vandaar mijn teks :wink:
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3947
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » ma apr 06, 2009 6:30 am

Klote voor je Geert :cry: :cry:


Als je zo iets leest hebben jullie dan ook de neiging om met een paar m/v de wagen van de bezopen autodebielist grondig te gaan verbouwen?
Zul je verdorie nog zien dat het een leasebak was ook nog, terwijl Diva mischien richting de schroothoop gaat.... :x :evil:
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » ma apr 06, 2009 12:27 pm

tjee geert, ik hoop dat je snel opknapt. En wat n zonde van dat autootje :cry:
Niet zomaar naar de sloop rijden, als je het met liefde en respect behandelt, knapt t misschien wel weer op.

Ik heb altijd al een hekel aan lui die met drank op rijden, zowel in auto als op motor. Zo zie je maar weer een ander is daar altijd de dupe van :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
't zal allemaal wel.........

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » ma apr 06, 2009 5:50 pm

Is al veel gezegd, maar is inderdaad zwaar kut.
Echt zonde, want Diva is/was een verdomd mooie auto.

Weet je inmiddels al of ze nog op te knappen is?

Ja, qua drank, wat zal ik daar op zeggen. Laat ik het netjes brengen; De meeste mensen denken dat ze nog heel goed kunnen rijden met een slokje op. Ook motorrijders !
Radt, Ratter, Ratst.

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » ma apr 06, 2009 5:56 pm

Ik heb Diva vandaag nog eens goed bekeken en ik denk dat de schade te repareren is. De koets moet worden rechtgetrokken, en bij het linker achter binnenscherm uit- en in vorm geklopt. Ook de achterklep zal vervangen of gerepareerd moeten worden. Het linker achterscherm zal moeten worden vervangen en aangepast (Diva's achterschermen zijn custom). Ook zal goed moeten worden gekeken naar schade aan dorpels en portieren aan de linkerkant omdat de hele linkerkant iets naar voren geschoven is. Wellicht dat iemand die er meer verstand van heeft nog meer schade kan vinden.

Het is afwachten of de verzekering van de tegenpartij de reële schade wil vergoeden of alleen de dagwaarde.

Krimmy
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Hertog Jan
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 573
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 2:39 pm
Locatie: Die Heimat

Bericht door Hertog Jan » ma apr 06, 2009 6:49 pm

Captain Krimson schreef:Het is afwachten of de verzekering van de tegenpartij de reële schade wil vergoeden of alleen de dagwaarde.
Dat ze de nostalgische waarde maar vergoeden.

En die eikel komt er natuurlijk weer het makkelijkste vanaf :evil:

Hoewel het niet hoort zou ik anders Dyrck wel willen helpen :wink:

Gesloten