Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Re: Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -
Omdat het hier vandaag alleraardigst weer is meteen de sleutels enzo gepakt om de handvatverwarming van de magna over te zetten op de yamaha. Toch handig dat ik vorig jaar de zekeringkast al vervangen en uitgebreid had. 

- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Leuk. Wordt het rattig, opknappen of gewoon brikkig?
Vandaag wat minder leuks gedaan: m'n ringvinger in aanvaring laten komen met een el. heggenschaar. Dat doet best au. Nu bij de huisartsenpost, ff naar laten kijken of hechting nodig is of niet. Leuke Jaap in de lengterichting aan onder en bovenkant van m'n vingertop. Nagel is in de lengte dan ook doormidden.
Vandaag wat minder leuks gedaan: m'n ringvinger in aanvaring laten komen met een el. heggenschaar. Dat doet best au. Nu bij de huisartsenpost, ff naar laten kijken of hechting nodig is of niet. Leuke Jaap in de lengterichting aan onder en bovenkant van m'n vingertop. Nagel is in de lengte dan ook doormidden.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
@MagnaM. Brrr. lekker, not.
CB650: let op de nokkenasketting(spanner). Is bovengemiddeld gevoelig om een tandje ofzo over te slaan als ie niet lekker gespannen is.
CB650: let op de nokkenasketting(spanner). Is bovengemiddeld gevoelig om een tandje ofzo over te slaan als ie niet lekker gespannen is.
Auw, balen Chris!
CB ga ik eerst proberen op te knappen zodat ie goed rijdt, moet een oldtimerprojectje worden.
Al ontdekt dat de ontsteking het niet doet, dus het grote puzzelen is begonnen....
Bedankt voor de tip over de nokkenas, Jaap!
CB ga ik eerst proberen op te knappen zodat ie goed rijdt, moet een oldtimerprojectje worden.
Al ontdekt dat de ontsteking het niet doet, dus het grote puzzelen is begonnen....
Bedankt voor de tip over de nokkenas, Jaap!
Olive is the New Black
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Nog puntjes of tci/cdi?
Al een poosje het gevoel dat de huidige motor veel te snel is om, in Nederland in ieder geval, echt plezier mee te hebben. En net uit pure verveling eens uigerekend wat het rekenkundig gemiddeld vermogen is van alle motoren die ik had/heb. Daar kwam het onthutsende getal 57,18pk uit!
Ik vermoed dat mijn volgende motor ongeveer 57,18pk zal hebben.....

Stop making sense
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Ruilen tegen m'n NX? Dan heb je zeker niet teveel vermogen.
Hee da's leuk, ook even rekenen....gemiddeld 68,3 pk. Laagste: 25 pk (Aermacchi HD SS350), hoogste: 100 pk (Pan European ST1100 en CBR600F).voodoo schreef:Al een poosje het gevoel dat de huidige motor veel te snel is om, in Nederland in ieder geval, echt plezier mee te hebben. En net uit pure verveling eens uitgerekend wat het rekenkundig gemiddeld vermogen is van alle motoren die ik had/heb. Daar kwam het onthutsende getal 57,18pk uit!
En ach, wat is teveel? De Pan is een goed handelbare motor, die niet uitlokt tot hard rijden (dat was met de CBR wel even wat anders

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
ik zal dicht rond de 90 pk hangen denk ik met ca. 25 jaar magna gerij. Nog wat gefrutsel van 70-80 pk eraan voorafgaand vandaar 'maar' 90 pk 

-
- Rataplan Rat
Na een vrij rappe en spannende rit over een oprijlaan vol met vol water staande blubbergaten, aan de sleutelarij gegaan om geconstateerde onwelgevalligheden aan te pakken.
Gaat goed zo
Gaat goed zo

proefrit gemaakt met ongeveer 57,18pk 

Stop making sense
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
in een compleet beroete studentenkamer aan het puinruimen geweest