Ik ben eruit........
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
rADt schreef:Het is wel dubbel dat er op je motor staat dat je met je poten van kinderen moet afblijven, maar hoe zit het dan met het speelgoed van kinderen. Daar heb je aardig wat van afgepakt.
hahaha dat zou ik nooit doen hoor ,das allemaal oude troep wat op zolder heeft gelegen ,al een jaar of 10 dus huppekee gat erin touw erdoor en op de motor met die rommel ,zelfs een kroonluchter die bestemt was voor marktplaats heb ik gesloopt en al die frutsels hangen nou aan de kuip,mijn vrouw heeft wel even geprotesteerd maar je hij was toen al stuk
Heb ik eens "per ongeluk" gedaan met een designer electrisch kacheltje uit de 50 er jaren.De slijptol eringezet waarna ik twee prachtige beenschildjes had.
Het kacheltje bleek echter van eoa design pief te zijn en toch voor de liefhebber zo'n 250 euro waard.
Was vrouwlief niet blij mee.Maar ik wel.
Gr Redman
Het kacheltje bleek echter van eoa design pief te zijn en toch voor de liefhebber zo'n 250 euro waard.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Wij zien daar geen waarde in dat soort dingen ,rommel? hup slopen die hapredman schreef:Heb ik eens "per ongeluk" gedaan met een designer electrisch kacheltje uit de 50 er jaren.De slijptol eringezet waarna ik twee prachtige beenschildjes had.
Gr Redman