Int.Oxydated Saviour
Moderators: Goos, Woody, Teevee
eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de eerste gedachten die "megasquirt " bij me opriepen ook niet geheel koosjer waren. a dirty mind is a joy forever.
en als ik dyrk zo hoor gaat het met de jaren ook niet over
to the point: als de gaskleppen en de luchtweger net na elkaar opengaan moet het lukken. het wordt wel een hel om het zaakje af te stellen. maar ja ..........ik ben te eigenwijs om het idee te laten varen. (whahahaha een taalgrapje...ik ben mij er 1!). in ieder geval wordt het volgende verlof er eentje van alle sloperijen afrijden om de onderdelen bij elkaar te zoeken. vooral een aangehangen pomp , die dienst kan doen als brabdstofpomp wordt een probleempje. we shall see it well..
afijn , bedankt voor de reacties!
en als ik dyrk zo hoor gaat het met de jaren ook niet over
to the point: als de gaskleppen en de luchtweger net na elkaar opengaan moet het lukken. het wordt wel een hel om het zaakje af te stellen. maar ja ..........ik ben te eigenwijs om het idee te laten varen. (whahahaha een taalgrapje...ik ben mij er 1!). in ieder geval wordt het volgende verlof er eentje van alle sloperijen afrijden om de onderdelen bij elkaar te zoeken. vooral een aangehangen pomp , die dienst kan doen als brabdstofpomp wordt een probleempje. we shall see it well..
afijn , bedankt voor de reacties!
olie? hoezo?
-
- Rataplan Rat
st ot ter al l ang nn iet m m mmm eer zo v eel als v roeger. d d die n ieuwe t ther apie w erkt !
("goedenavond, we bellen i.v.m. een enquete, en vroegen ons af of U even de tijd heeft om voor ons een paar vragen te beantwoorden?" ..... J JJ JJJJ Ja h hhhh hhhhh ooo r v vr vrvrvrvr aagt u mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaar!)
("goedenavond, we bellen i.v.m. een enquete, en vroegen ons af of U even de tijd heeft om voor ons een paar vragen te beantwoorden?" ..... J JJ JJJJ Ja h hhhh hhhhh ooo r v vr vrvrvrvr aagt u mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaar!)
olie? hoezo?
Ah, ik was even vergeten dat het een takelwagen ging worden! Vond het al zoveel werk om een paar jerrycans te kunnen vervoeren.
Ben benieuwd hoe dat gaat rijden als je er nog een extra fiets aan hebt hangen. Dat zou wel eens dolle pret kunnen worden!
Overigens kunstig in elkaar gezet heer Frodo!
Ben benieuwd hoe dat gaat rijden als je er nog een extra fiets aan hebt hangen. Dat zou wel eens dolle pret kunnen worden!
Overigens kunstig in elkaar gezet heer Frodo!
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.