Dan heb ik altijd betere service gehad van Quispel blijkbaar, Of ze hebben zoveel reclamaties gehad dat ze met deze service gestopt zijn?Teevee schreef:Motoport Den bosch moet ze gewoon opsturen. Duurt enkele weken.
Quispel komt met het zelfde verhaal.
Als ik ze zelf direct naar Gerbing Nederland stuur, heb ik ze met een dag of drie terug.
Gerbing verwarmde handschoenen
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Misschien gewoon een kwestie van een goed bekende klant zijn.magna schreef:Dan heb ik altijd betere service gehad van Quispel blijkbaar, Of ze hebben zoveel reclamaties gehad dat ze met deze service gestopt zijn?Teevee schreef:Motoport Den bosch moet ze gewoon opsturen. Duurt enkele weken.
Als ik ze zelf direct naar Gerbing Nederland stuur, heb ik ze met een dag of drie terug.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Ik kwam er alleen voor m'n handschoenenTeevee schreef:Misschien gewoon een kwestie van een goed bekende klant zijn.magna schreef:Dan heb ik altijd betere service gehad van Quispel blijkbaar, Of ze hebben zoveel reclamaties gehad dat ze met deze service gestopt zijn?Teevee schreef:Motoport Den bosch moet ze gewoon opsturen. Duurt enkele weken.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)