te koop yamaha
Moderators: Goos, Teevee, Woody
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
te koop yamaha
het is niet mijn soort motor, dus gaat ie maar in de verkoop; http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... 99782.html
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ja dat zijn er wel meer, ook die hem voor 200 willen ophalen...BIG-D schreef:voor 100,- kom ik hem wel ophalen
hij staat niet in de weg, kan er nog wel 5 bijzetten hier. en de prijzen beginnen rond de 500 euro, ik wacht lekker af tot als het in maart dan mooi weer begint te worden en iedereen weer een motor wil rijden.
[quote="beinhart"][quote="BIG-D"]voor 100,- kom ik hem wel ophalen[/quote]
ja dat zijn er wel meer, ook die hem voor 200 willen ophalen...
hij staat niet in de weg, kan er nog wel 5 bijzetten hier. en de prijzen beginnen rond de 500 euro, ik wacht lekker af tot als het in maart dan mooi weer begint te worden en iedereen weer een motor wil rijden.[/quote]
't lig er dan ook wel an in wat voor un staat tie is, anders is tie de 5hndrd nie waard
plaats is een recente foto
ja dat zijn er wel meer, ook die hem voor 200 willen ophalen...
hij staat niet in de weg, kan er nog wel 5 bijzetten hier. en de prijzen beginnen rond de 500 euro, ik wacht lekker af tot als het in maart dan mooi weer begint te worden en iedereen weer een motor wil rijden.[/quote]
't lig er dan ook wel an in wat voor un staat tie is, anders is tie de 5hndrd nie waard
plaats is een recente foto
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
meest recente foto;
zit inmiddels op het fz forum, daar zeggen ze allemaal dat het een kleur is die niet vaak voorkomt (kan hem dus beter niet helemaal matzwart gaan spuiten) maar dat schijnbaar de onderkuip niet standaard erop zat? ach hij staat me niet in de weg. accu heeft van de winter binnen gestaan en starten had ie van de week geen problemen mee. als enige want die andere honda's hadden allemaal moeite
zit inmiddels op het fz forum, daar zeggen ze allemaal dat het een kleur is die niet vaak voorkomt (kan hem dus beter niet helemaal matzwart gaan spuiten) maar dat schijnbaar de onderkuip niet standaard erop zat? ach hij staat me niet in de weg. accu heeft van de winter binnen gestaan en starten had ie van de week geen problemen mee. als enige want die andere honda's hadden allemaal moeite
-
- Rataplan Rat
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
stonden hier zaterdagmiddag 2 polen op de oprit, of dat er motoren for sale waren, omdat er zoveel stonden. die yamaha zei ik, wel interesse zeiden ze en komen in 5dagen terug met geld. ja eerst zien dan geloven?
wordt vervolgd...
wordt vervolgd...
-
- Rataplan Rat
Nou dat idee heb ik ook altijd maar al een paar keer eea verkocht aan Polen, netjes afgehandeld en zonder afdingen ..
Ze rijden daar veel op oudere motoren en vooral studenten verdienen zo met een beetje winst, vaak hebben ze zelf niet eens een rijbewijs.
En er was er 1 die echt niet kon geloven dat westerlingen op Oostblokfietsen rijden hij moest dan ook mijn MZ's zien en verklaarde me voor gek en de anderen ook die de Oostblokfietsen rijden...
MZlllsss,Rob.
Ze rijden daar veel op oudere motoren en vooral studenten verdienen zo met een beetje winst, vaak hebben ze zelf niet eens een rijbewijs.
En er was er 1 die echt niet kon geloven dat westerlingen op Oostblokfietsen rijden hij moest dan ook mijn MZ's zien en verklaarde me voor gek en de anderen ook die de Oostblokfietsen rijden...
MZlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Rataplan Rat