Of de roestige delen even insmeren met zeep....spoelt er bij een regenbui vanzelf weer af, komt de roest weer terug, krijg je meteen commentaar van de buren.rADt schreef:tip; Je kan de roestige delen van te voren afplakken!
Is lekker rattig!
Rob's zooi
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
Na volgend weekend zijn de pallets uit het materialenhok op het werk en kunnen de Beemers er neergezet worden zodat ik een beetje beter kan sleutelen want in mijn kelderbox lukt het niet echt...
En om weer lekker nog meer projekten te hebben heb ik er ook weer een motorscooter bij weer een Honda en deze keer een Spacy250...heeft al voorschade dus hoef ik de tupperware voor in elk geval niet weg te slopen
Het is de bedoeling dat het ,net als de Elite die ik eerder had,een soort survival scoot wordt met buizenwerk en traanplaat...
Ja de foto's volgen nog...
MZlllsss,Rob.
En om weer lekker nog meer projekten te hebben heb ik er ook weer een motorscooter bij weer een Honda en deze keer een Spacy250...heeft al voorschade dus hoef ik de tupperware voor in elk geval niet weg te slopen
Het is de bedoeling dat het ,net als de Elite die ik eerder had,een soort survival scoot wordt met buizenwerk en traanplaat...
Ja de foto's volgen nog...
MZlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
Van de week weer beetje aan de skoetah geklooit..kontakt slot gaat nu met draaiknop ..maar startte nog niet ..tank en carb eraf gehaald...carb gedemonteerd was schoon en vacuumbenzine kraan vanavond gecontroleerd..dan moet je niet aan het verkeerde slangetje lurken benzine is niet echt lekkah oftewel kraantje werkt
maar na wat doorstarten kwam er leven in ...
nu nog een nieuwe hoofdzekering ipv die doorverbonden en een goede startknop maken ipv met schroevendraaier startrelais doorverbinden en dan kan er gereden worden...ja foto's komen nog
MZlllsss,Rob.
maar na wat doorstarten kwam er leven in ...
nu nog een nieuwe hoofdzekering ipv die doorverbonden en een goede startknop maken ipv met schroevendraaier startrelais doorverbinden en dan kan er gereden worden...ja foto's komen nog
MZlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
Technische boeken
Rob,
Ik heb nog een orgineel werkplaats boek liggen van de Honda Spacy/Elite, die heb ik ooit kunnen kopen. Mocht je belangstelling hebben voor dezelfde vergoeding als ik heb betaald + verzend kosten kan ik het je doen toekomen.
Ik hoor het wel.
groet, Suzuki
Ik heb nog een orgineel werkplaats boek liggen van de Honda Spacy/Elite, die heb ik ooit kunnen kopen. Mocht je belangstelling hebben voor dezelfde vergoeding als ik heb betaald + verzend kosten kan ik het je doen toekomen.
Ik hoor het wel.
groet, Suzuki
-
- Rataplan Rat