Info nodig voor 10.000 km brommertour

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3365
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » wo feb 28, 2007 1:20 pm

Minder avontuurlijk maar niettemin een behoorlijke trip.Ben benieuwd naar je verhalen en zie je dan waarschijnlijk wel in BoZ.mzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5202
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » do mar 01, 2007 7:43 am

Kijk voor ferry-overtochten van Noorwegen naar Groot-Brittanië op http://www.aferry.nl/.
Probeer bij de haven of je een hut kunt delen, ivm de lengte van de overtocht moet je in een hut slapen.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Batman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 23
Lid geworden op: di sep 26, 2006 10:30 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Batman » vr mar 16, 2007 7:38 am

Gelukkig nemen ze er bij het UWV (U Wilt ze Vermoorden!) geen genoegen mee om al 20 maanden van iemands leven te verkloten, nee, er MOEST gewoon nog een schepje bovenop; je mag tijdens je ziektewet niet op vakantie en als je het toch doet moet je je VOLLEDIGE uitkering terugbetalen! De zeer dubieuze reden erachter zou zijn dat je beschikbaar moet blijven voor arbeid, maar ze konden me op mijn vraag: "als ik kon werken zou ik niet in de ziektewet zitten, ergo nu ik in de ziektewet zit kan ik niet werken. Waarom moet ik dan beschikbaar blijven voor arbeid als ik die niet uit kan voeren?!" alleen maar het BRILJANTE antwoord: "ehm, je mag niet op vakantie want je moet beschikbaar blijven voor arbeid." geven... :shock:
AAAAAAARGH!!!!!!!
Dus die tour moet ik noodgedwongen uitstellen. Heb ik alle tijd om die lapzwansen even met gepaste overtuiging naar de andere kant van de balie te helpen :evil:
In augustus loopt eindelijk die ziektewet af, ff kijken of ik m dan kan doen of helemaal moet uitstellen tot volgend jaar, maar ik ga m zeker rijden!

Nieuw scheldwoord; VUILE UWV-ER!!!!
Dinges

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » zo mar 18, 2007 1:41 pm

Rustig rustig...
Die regeltjes zijn er niet voor niks
Er wordt namelijk ontzettend veel gefraudeerd met uitkering, ziektewet etc. :wink:

Plaats reactie