Gespann 03
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Berichten: 1589
- Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:13 pm
- Locatie: Tussen hemel en aarde..... (B)
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
niet gehinderd door enige kennis van zaken .......................de vlieger schreef:OMG ik rij al jaaaaren zonder grote problemen.... hoe doede da toch!!!!
motor hangt nu aan kabel tussen 2 muren terwijl ie op 3 blokjes hout staat . kijken hoelang dát goed gaat . (ik ga er iig niet onderliggen )
moet hele voorvork en balhoofd eruit halen voor ................ ja , precies, mijn geliefde hulpframe . grmblllllll
camperproleet
WTF?der obergefreiter schreef:motor hangt nu aan kabel tussen 2 muren terwijl ie op 3 blokjes hout staat . kijken hoelang dát goed gaat . (ik ga er iig niet onderliggen )
moet hele voorvork en balhoofd eruit halen voor ................ ja , precies, mijn geliefde hulpframe . grmblllllll
Dat begint toch als een hele rare constructie te klinken. Hebben ze die motor gebouwd OP BASIS VAN het hulpframe?
Misschien meteen wat aanpassingen doorvoeren om dit voor de toekomst op te lossen?
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
nope , maar omdat blok ook gelijk frame is hebben ze om het hele ding heen een hulpframpje gebreeën dat bevestigd is aan balhoofd,motorophangpunt voor ,boutgaten van schetsplaat voor voetsteunen en gaten waar normaal de middenbok op vast zit . en dan met overal 2mm ruimte tussen . moet geweldigge pas en meet party zijn geweest .Teevee schreef:WTF?der obergefreiter schreef:motor hangt nu aan kabel tussen 2 muren terwijl ie op 3 blokjes hout staat . kijken hoelang dát goed gaat . (ik ga er iig niet onderliggen )
moet hele voorvork en balhoofd eruit halen voor ................ ja , precies, mijn geliefde hulpframe . grmblllllll
Dat begint toch als een hele rare constructie te klinken. Hebben ze die motor gebouwd OP BASIS VAN het hulpframe?
Misschien meteen wat aanpassingen doorvoeren om dit voor de toekomst op te lossen?
camperproleet
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
zo, de laatste horde die genomen moet worden is een weerbarstige lagercup die toegang tot moer op balhoofd verspert . morgen maar eens kijken of we die met "vuur en ijs" eruit kunnen krijgen . want op een andere manier kom ik er niet aan . en anders wordt het toch echt de dremel er op zetten . flex is te groot . en dan valt het hele subframe op de grond , hoop ik .
camperproleet
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
zo . ben beetje boos geworden . en nu is hulpframe los.
op plaats waar onderste balhoofdlager hoort te zitten had ezs een verlenging gemaak en daar draad opgetapt . daarviel hulpframe overheen. hetgeen met rote moer vast leek te zitten . alles was los, op m6 boutje aan achterkant (terondersteuning ) en die moer bij balhoofd .
mwah, kan toch niet zó moeilijk zijn om ea los te krijgen ?
nou werken mijn handjes op het moment niet zo mee dus erg lang kracht zetten was toch al niet leuk, maar zonder het juiste gereedschap werkt het helemaal niet. want ......... ik had al eerder gewag gemaakt dat er een lagercupje voor zat , die had ik er inmiddels uit , met dank aan binnenstebuiten trekker van grootvader van bmw sleutelboer . maar onder dat cupje zat een rand om cupje en hele lager op zijn plaats te houden .
en door dat randje had in dus 1.5 mm ruimte om een dop of pijpsleutel over die moer te krijgen (maatje 36) . niet veel ruimte dus . ff in doppen set kijken . zwaar behaarde vagina met peren , alle 3 die , toch wel professionele en uitgebreide dingen gingen maar tot 32 of 34 , te klein dus . en de wanden van die 34 waren al veel te dik , wat nu ?
ach, dan ga je toch gewoon zo'n ouderwetse dunne van pijpijzer gestanste pijpsleutel halen, zitten hier bedrijven genoeg die zwaar en proffesioneel gereedschap leveren .
MAAR GEEN DUNNE PIJPSLEUTEL NR. 36
iedereen beruikt daar tegenwoordig doppen voor , meneer . en dan nog in die maat wordt het zelfs een probleem om dop te vinden .
sex,teelt,en nog eens teelt (moet beetje op taal gebruik letten hier)
heel heerlen op zijn kop gezet voor pijp,dop of andere passende sleutel en tenslotte thuis gekomen met dop met wanden van minstens 3 mm te veel .
dus vanmiddag was ik het zo ongelofelijk zat , dat ik ondanks uitval van grijpfunctie het prostitueeding afgeflext heb tot ie eindelijk zo dun was dat én in ring van lager paste ,én over moer viel . heeeeeeeel voorzichtig kracht zetten................................ , ja, er bewoog iets , iets meer kracht ......... en ja , daar kwam iets los . bleek dus een soort zelf gedraaide bus te zijn met inwendig schroefdraad , en aan onderzijde een moermaat van ongeveer 36 . en nu is hulpframe los, dop naar zijn moeren (haal wel een nieuwe voor hermontage van hulpframe) .
van puur gif en frustratie heb ik dop een teringeind weg geslingerd op braakliggend terrein achter garage , god wat was ik kwaad . en handjes doen het nu helemaal niet meer , dus laat ik het hier maar even bij .
op plaats waar onderste balhoofdlager hoort te zitten had ezs een verlenging gemaak en daar draad opgetapt . daarviel hulpframe overheen. hetgeen met rote moer vast leek te zitten . alles was los, op m6 boutje aan achterkant (terondersteuning ) en die moer bij balhoofd .
mwah, kan toch niet zó moeilijk zijn om ea los te krijgen ?
nou werken mijn handjes op het moment niet zo mee dus erg lang kracht zetten was toch al niet leuk, maar zonder het juiste gereedschap werkt het helemaal niet. want ......... ik had al eerder gewag gemaakt dat er een lagercupje voor zat , die had ik er inmiddels uit , met dank aan binnenstebuiten trekker van grootvader van bmw sleutelboer . maar onder dat cupje zat een rand om cupje en hele lager op zijn plaats te houden .
en door dat randje had in dus 1.5 mm ruimte om een dop of pijpsleutel over die moer te krijgen (maatje 36) . niet veel ruimte dus . ff in doppen set kijken . zwaar behaarde vagina met peren , alle 3 die , toch wel professionele en uitgebreide dingen gingen maar tot 32 of 34 , te klein dus . en de wanden van die 34 waren al veel te dik , wat nu ?
ach, dan ga je toch gewoon zo'n ouderwetse dunne van pijpijzer gestanste pijpsleutel halen, zitten hier bedrijven genoeg die zwaar en proffesioneel gereedschap leveren .
MAAR GEEN DUNNE PIJPSLEUTEL NR. 36
iedereen beruikt daar tegenwoordig doppen voor , meneer . en dan nog in die maat wordt het zelfs een probleem om dop te vinden .
sex,teelt,en nog eens teelt (moet beetje op taal gebruik letten hier)
heel heerlen op zijn kop gezet voor pijp,dop of andere passende sleutel en tenslotte thuis gekomen met dop met wanden van minstens 3 mm te veel .
dus vanmiddag was ik het zo ongelofelijk zat , dat ik ondanks uitval van grijpfunctie het prostitueeding afgeflext heb tot ie eindelijk zo dun was dat én in ring van lager paste ,én over moer viel . heeeeeeeel voorzichtig kracht zetten................................ , ja, er bewoog iets , iets meer kracht ......... en ja , daar kwam iets los . bleek dus een soort zelf gedraaide bus te zijn met inwendig schroefdraad , en aan onderzijde een moermaat van ongeveer 36 . en nu is hulpframe los, dop naar zijn moeren (haal wel een nieuwe voor hermontage van hulpframe) .
van puur gif en frustratie heb ik dop een teringeind weg geslingerd op braakliggend terrein achter garage , god wat was ik kwaad . en handjes doen het nu helemaal niet meer , dus laat ik het hier maar even bij .
camperproleet