Trip in Nederland
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Net terug uit Frankrijk zie ik allemaal Franse teksten op dit forum.....kan er ook wel bij, eerst Kafka en nu dit.... komt vast en zeker door die heerlijke Franse kaasjes uit Normandië. Zeker niet van de Calvados, echt niet!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
http://translate.google.com/translate?h ... 18%2347518Dyrck schreef:rabarberrabarberrabarber........stefdasboot schreef:43 ans, la bienvenue au club ...criticz schreef:oh, fallait pas... j'ai l'habitude de ma mauvaise gueule, ça fait 43 ans que je vois que ça dans le miroir
Pour ce qui est de la photo, "déformation professionnelle", comme je bosse aussi pour des sites adultes, si photo, il me faut l'autorisation de publication, copie carte d'identité recto/verso, ...
Si beau temps ce weekend, possible que l'on passe au barbecue, vu que l'on annule le festival de vendredi (guest list full, grrrrrrrrrrrrr) et max 220 km de Bruxelles
PS: super, une amende dans la boite aux lettres en rentrant, back to life, back to reality
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- stefdasboot
- Bezoek Rat
Dyrck schreef:Ik ben nooit verder gekomen dan: Papa fume une pipe et mama pipe papa...criticz schreef: @dyrck: valt toch wel mee?
Is een begin, maar niet heel nuttig ,
zoals wij hebben "Jan en Piet gaan naar school ..." in franstalige scholen
PS: c'est combien pour une pipe ? kan altijd nuttig zijn ...
- stefdasboot
- Bezoek Rat
criticz schreef:ah, cool! enfin, un peu dommage du festival, mais quand meme...possible que l'on passe au barbecue
Was een misverstand, wij staan wel op de guest lijst, maar onder de naam van een van de eerste vriendinnen van Agnostic Front zanger (toen ze nog in NY woonde en nu in Antwerpen)
Dus geen barbecue voor ons
maar AGNOSTIC FRONT & 7 SECONDS