Swamp
Moderators: Goos, Teevee, Woody
Okeej.. weer terug via Kai's place maar enniweej.. op de terugweg een resultaat van 1:19 met de generator.. Waren doorgaande wegen binnendoor en een paar honderd km op de autobahn met wat rugwind.
Heb ik nog nooit eerder gehaald deze waarde.. zelfs niet stationair.
Binnendoor toeren (Harz) geen verschil bemerkt met wel of niet aan.. Op de autobaan dus wel
Mogelijke verklaring hiervoor volgt. Eerst nog wat elektriek repareren ivm 'binnenbrandje' door massasluiting onderweg...
Heb ik nog nooit eerder gehaald deze waarde.. zelfs niet stationair.
Binnendoor toeren (Harz) geen verschil bemerkt met wel of niet aan.. Op de autobaan dus wel
Mogelijke verklaring hiervoor volgt. Eerst nog wat elektriek repareren ivm 'binnenbrandje' door massasluiting onderweg...
Nouja.. tóch wel een hoop gezien.. zoals een aantal franse sloperijen en materialenzaken *g* Maar zo langs de kant van de weg rommelen is niet mijn ding. Dát doe ik liever thuis. Ried'n met dat spul (ref. Redman)!Woody schreef:Tjeetje, da's zoiets als gründlichkeit.
Wel goed, een ratbike hoort uiterst betrouwbaar te wezen, anders kom je nergens.
jaaa.. werk aan de winkel: kapotte nokkenas/tuimelaars van de voorste cylinderrij.. vermoedelijk...
Heb daar spul voor liggen dus nu alleen nog ff (ahum) erin proppen en afstellen...
De rest ook meteen maar even bekijken geloof ik.. na een ton aan km's krijgen ze daar allemaal last van ondanks de extra bovenleiding kennelijk..
Heb daar spul voor liggen dus nu alleen nog ff (ahum) erin proppen en afstellen...
De rest ook meteen maar even bekijken geloof ik.. na een ton aan km's krijgen ze daar allemaal last van ondanks de extra bovenleiding kennelijk..
okeej.. op weg naar de garage stopte het geratel en ontstond een slepend geluid en Swamp liep op 2 pitten. Gewoon doorijden natuurlijk en bij openmaken van het blok wist ik niet wat ik zag...
Het nokkenastandwiel.. dat met 2 bouten vast zit.. zat niet meer vast..
1 bout was verdwenen en de tweede hing nog met 2 draadwindsels vast in de as.
De nok-asketting is er af gelopen en is naast het tandwiel gewoon door blijven draaien.. De ontbrekende bout zat onder de spanner en bleef hangen op een randje zodat ie niet het blok in geschoten is...
Alles zag er, op wat vreetsporen na, goed uit. Nokkenassen waren prima alleen moest wel een as vervangen worden ivm het schroefdraad voor het tandwiel maar die las ik wel vast tzt.
al met al aardig gepield vandaag, voornamelijk met de spanner...pfff, en morgen de andere tandwielen checken, olie en filter vervangen, dichtbouwen, radiator enzo er weer op en proberen..
Wordt vervolgd...
Het nokkenastandwiel.. dat met 2 bouten vast zit.. zat niet meer vast..
1 bout was verdwenen en de tweede hing nog met 2 draadwindsels vast in de as.
De nok-asketting is er af gelopen en is naast het tandwiel gewoon door blijven draaien.. De ontbrekende bout zat onder de spanner en bleef hangen op een randje zodat ie niet het blok in geschoten is...
Alles zag er, op wat vreetsporen na, goed uit. Nokkenassen waren prima alleen moest wel een as vervangen worden ivm het schroefdraad voor het tandwiel maar die las ik wel vast tzt.
al met al aardig gepield vandaag, voornamelijk met de spanner...pfff, en morgen de andere tandwielen checken, olie en filter vervangen, dichtbouwen, radiator enzo er weer op en proberen..
Wordt vervolgd...