Gefeliciteerd

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » vr dec 29, 2006 8:15 pm

floris schreef:
Cadcatz schreef:
floris schreef: De oude Rataplanners die zich hier in kunnen vinden kunnen zich natuurlijk gewoon weer aanmelden (hopelijk jij ook?!)

We willen absoluut deze nieuwe leden regelmatig tegenkomen (Rataplan wordt nu ingericht als een vriendengroep, iedereen kent iedereen, dus we weten wie = wat = hoe). Ook heel belangrijk is dat we mondeling willen toelichten waar Rataplan voor staat en dat er toch bepaalde gedragsregels zijn in het bikerwereldje. Onze beruchte BBQ-feesten zijn zeer geschikt voor zo’n ontmoeting. We zien je uiteraard graag!
Ik begrijp dat ik nog steeds welkom ben :wink: ondanks dat ik weinig tijd heb om aan bepaalde dingen mee te doen...


Ik zou een paar keer meerijden naar treffens, gewoon om te kijken of je jezelf in het nieuwe concept van Rataplan kan vinden. :wink:
Daarom houd ik het lekker bij forum-contact. Dus zonder verplichtingen.
Radt, Ratter, Ratst.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » za dec 30, 2006 8:26 am

rADt schreef:
floris schreef:
Cadcatz schreef: Ik begrijp dat ik nog steeds welkom ben :wink: ondanks dat ik weinig tijd heb om aan bepaalde dingen mee te doen...


Ik zou een paar keer meerijden naar treffens, gewoon om te kijken of je jezelf in het nieuwe concept van Rataplan kan vinden. :wink:
Daarom houd ik het lekker bij forum-contact. Dus zonder verplichtingen.
Geen probleem, gewoon gezellig op het forum mee lullen :D En meerijden kan natuurlijk ook... Eigenlijk kan alles wel :wink:

Soes
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 27
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 5:24 pm
Locatie: Tiel
Contacteer:

Bericht door Soes » zo dec 31, 2006 5:29 pm

Zo eindelijk eens effe de tijd om van alles bij te lezen na "de Mail". Ik denk dat jullie er goed aandoen, ik vind niet dat ik een rat heb, verder dan matzwart komt het niet, weekenden vrij om eens actief iets te kunnen doen en een overschot aan tijd zit er voorlopig ook niet in maar op treffens altijd leuk om de bekenden tegen te komen, dus ik sluit me met alle plezier bij het forum aan :)
Mzzl Soes

Gebruikersavatar
RoadWarrior
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 157
Lid geworden op: za dec 23, 2006 8:34 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door RoadWarrior » za jan 06, 2007 5:25 pm

Dit forum is inderdaad errug goed ! Ik vindt het forum en de site erg mooi gestyled, erg goed te gebruiken !!

Ik zit ook nog regelmatig op motor-forum.nl, maar de laatste tijd steeds vaker hiero !!
CHROME won't get you home.

Plaats reactie