i'm here!

Section for our foreign visitors / Abschnitt für unsere deutschen Besucher

Moderators: Goos, Woody, Teevee

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » vr sep 21, 2007 1:27 am

floris schreef:Dat bedoel ik dames en heren... De schuur in verdomme. BOUWEN!!!! :shock: :shock: :shock:

Wat hier op dit armoedige pauper-forumpje gebeurt is amateuristisch gepruts in vergelijking met wat ze in Engeland (en bij andere clubjes in Nederland) doen. Slijptol en lasapparaat pakken en knutselen maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je hebt lekker lullen , jij , kom je dan ff mijn rommelhok opruimen en uitbouwen?
camperproleet

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » vr sep 21, 2007 8:15 am

der obergefreiter schreef:
floris schreef:Dat bedoel ik dames en heren... De schuur in verdomme. BOUWEN!!!! :shock: :shock: :shock:

Wat hier op dit armoedige pauper-forumpje gebeurt is amateuristisch gepruts in vergelijking met wat ze in Engeland (en bij andere clubjes in Nederland) doen. Slijptol en lasapparaat pakken en knutselen maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je hebt lekker lullen , jij , kom je dan ff mijn rommelhok opruimen en uitbouwen?
Hoezo? Ik doe m'n klussen ook gewoon in de woonkamer :?

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » vr sep 21, 2007 10:56 am

Floris is een beetje verziekt door al die mooie projekten die hij op de foto zet 8) . Nou Floris ik probeer de Beemer in elk geval wel ietsje extremer te maken door em, te hardtailen...enne ik heb nog een koplampje nodig..nog eens wat met je afspreken,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » vr sep 21, 2007 11:13 am

2strokerob schreef:Floris is een beetje verziekt door al die mooie projekten die hij op de foto zet 8) . Nou Floris ik probeer de Beemer in elk geval wel ietsje extremer te maken door em, te hardtailen...enne ik heb nog een koplampje nodig..nog eens wat met je afspreken,mzzzls,Rob.
Haha, je snapt het :-)
Ik kom inderdaad heel veel tegen (verziekt? nouja... noem het geinspireerd) en dan valt het hier op het thuishonk weer een beetje tegen. Slijpen en lassen, dat moet er gebeuren :-) De kwaliteit mag wel stukken omhoog.
Gelukkig zijn er weer goede projecten bezig, allebei Beemers (2stroke en RedP) :-)

Ik heb het koplampje nog liggen, moet even alles bij elkaar zoeken of alles aanwezig is, glas enzo. Als je het kan gebruiken komt dat goed!

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » vr sep 21, 2007 2:47 pm

gelukkig rij en versnij ik mijn motoren voor mezelf en niet voor floris :twisted: :twisted:
camperproleet

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » vr sep 21, 2007 5:06 pm

der obergefreiter schreef:gelukkig rij en versnij ik mijn motoren voor mezelf en niet voor floris :twisted: :twisted:
Gelukkig maar.
Ik versnij mijn motor wel voor jou! :lol:

Plaats reactie